Welcome to the Android Central Forums Create Your Account or Ask a Question Answers in 5 minutes - no registration required!
Results 1 to 21 of 21
Like Tree10Likes
  • 1 Post By JaxChris
  • 7 Post By six8
  • 2 Post By willdogs
  1. Thread Author  Thread Author    #1  
    six8's Avatar

    Posts
    156 Posts
    Global Posts
    158 Global Posts

    Default My screen is defective!

    Had the phone for less that 2 hours and noticed a "spot". Its like a bright white spot. See screen capture, the spot is just under the word wallet. Its not noticeable on dark screens. Any thoughts?My screen is defective!-uploadfromtaptalk1353382048484.jpg

    Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2
  2. #2  

    Default Re: My screen is defective!

    Backlighting is not reproduced in screenshots.
  3. Thread Author  Thread Author    #3  
    six8's Avatar

    Posts
    156 Posts
    Global Posts
    158 Global Posts

    Default Re: My screen is defective!

    **** I'm an ***** lol

    Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2
  4. #4  

    Default Re: My screen is defective!

    Quote Originally Posted by six8 View Post
    **** I'm an ***** lol

    Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2
    Reminds me of the signature with a fly flying around.
  5. #5  

    Default Re: My screen is defective!

    Quote Originally Posted by wahoo25 View Post
    Reminds me of the signature with a fly flying around.
    Idk how many times i've gone for that when checking the forum late at night. lol
  6. #6  

    Default Re: My screen is defective!

    Quote Originally Posted by emcdannell View Post
    Idk how many times i've gone for that when checking the forum late at night. lol
    Haha, do you first try to get it with the cursor?
  7. #7  
    KitN's Avatar

    Posts
    485 Posts
    Global Posts
    524 Global Posts

    Default Re: My screen is defective!

    Lol. #screenshotfail?

    Sent from my Nexus 4
  8. #8  

    Default Re: My screen is defective!

    Just grab your pc and take a picture
    Tom Fairclough
    Credo faber est quisque fortunae suae
    I believe every man is the artisan of his own fortune
  9. Thread Author  Thread Author    #9  
    six8's Avatar

    Posts
    156 Posts
    Global Posts
    158 Global Posts

    Default Re: My screen is defective!

    Here's a pic.

    Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2
  10. Thread Author  Thread Author    #10  
    six8's Avatar

    Posts
    156 Posts
    Global Posts
    158 Global Posts

    Default Re: My screen is defective!

    Looks worse in person. Pic was taken with a 4s :rolleyes:

    Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2
  11. #11  

    Default Re: My screen is defective!

    Quote Originally Posted by six8 View Post
    Looks worse in person. Pic was taken with a 4s :rolleyes:

    Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2
    i wouldnt even have notice it in screenshot if you have not circled it

    btw, that was an epic screenshot fail. lol
  12. Thread Author  Thread Author    #12  
    six8's Avatar

    Posts
    156 Posts
    Global Posts
    158 Global Posts

    Default Re: My screen is defective!

    Quote Originally Posted by still1 View Post
    i wouldnt even have notice it in screenshot if you have not circled it

    btw, that was an epic screenshot fail. lol
    Yeah yeah lol

    Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2
  13. Thread Author  Thread Author    #13  
    six8's Avatar

    Posts
    156 Posts
    Global Posts
    158 Global Posts

    Default Re: My screen is defective!

    Well, new phone new screen issue! WTH!

    This defect only shows up while watching videos in landscape mode. Check out the line in the corner of the screen.



    Edit: its on every screen while in landscape



    Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2
  14. Thread Author  Thread Author    #14  
    six8's Avatar

    Posts
    156 Posts
    Global Posts
    158 Global Posts

    Default Re: My screen is defective!

    Guess I'm the only one

    Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2
  15. #15  

    Default Re: My screen is defective!

    Quote Originally Posted by six8 View Post
    Guess I'm the only one
    Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2
    Yeah, probably just the unlucky guy who got the defective device. I am sure google will replace it.
    But the wait......yeah that sucks.
  16. #16  

    Default Re: My screen is defective!

    I think the bigger question is that you seem to have already been through 2 N4's while most people are waiting for their first? lmao
    six8 and FYourProblems like this.
  17. Thread Author  Thread Author    #17  
    six8's Avatar

    Posts
    156 Posts
    Global Posts
    158 Global Posts

    Default Re: My screen is defective!

    Quote Originally Posted by willdogs View Post
    I think the bigger question is that you seem to have already been through 2 N4's while most people are waiting for their first? lmao
    Yup this is my second one

    Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2
  18. #18  
    Mugler Infusion's Avatar
    Banned

    Posts
    179 Posts
    Global Posts
    181 Global Posts

    Default Re: My screen is defective!

    You poor guy, please return, 3 times the charm....hopefully, I don't know why everybody don't return their defective phones, you pay close to $400 or even more for a flawless device, if you see any problems what so ever, return it, it is a device that just came out so it is to be expected, but return it for sure.

    No I don't have my phone yet, haven't even ordered, not until close to February if defects are almost eliminated by then, but once I get phone I will do extensive benchmarking and tests and giving the once.....twice....three times over to make sure it is not a defective device, I don't need the problems and if I have to return 3 times and I still get a defective phone I am just going to get a different phone.
  19. Thread Author  Thread Author    #19  
    six8's Avatar

    Posts
    156 Posts
    Global Posts
    158 Global Posts

    Default Re: My screen is defective!

    Quote Originally Posted by Arctic Prodigy View Post
    You poor guy, please return, 3 times the charm....hopefully, I don't know why everybody don't return their defective phones, you pay close to $400 or even more for a flawless device, if you see any problems what so ever, return it, it is a device that just came out so it is to be expected, but return it for sure.

    No I don't have my phone yet, haven't even ordered, not until close to February if defects are almost eliminated by then, but once I get phone I will do extensive benchmarking and tests and giving the once.....twice....three times over to make sure it is not a defective device, I don't need the problems and if I have to return 3 times and I still get a defective phone I am just going to get a different phone.
    Appreciate the sympathy

    Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2
  20. #20  
    Saucz's Avatar

    Posts
    48 Posts
    Global Posts
    91 Global Posts

    Default Re: My screen is defective!

    Hi OP.
    just wondering if this ever resolved for you. ( the yellow blotch)
    i just got my N4 and i see it too but it seems to come and go. wondering if it's just a temporary thing while the device sets...
  21. Thread Author  Thread Author    #21  
    six8's Avatar

    Posts
    156 Posts
    Global Posts
    158 Global Posts

    Default Re: My screen is defective!

    Wasn't temporary on my device. I returned it so yeah, it was resolved lol.

    Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2

Similar Threads

  1. "Oh no, my screen is blank on boot!!! WTF?!!" Fix inside
    By Trevlan in forum HTC EVO 3D Rooting, ROMs, and Hacks
    Replies: 2
    Last Post: 01-10-2012, 10:47 PM
  2. Help my screen is cracked !!!
    By flashkillpro in forum Verizon Galaxy Nexus
    Replies: 4
    Last Post: 01-07-2012, 09:00 PM
  3. Got a New Charger, and now my screen is unresponsive!
    By daniel178 in forum Verizon HTC Thunderbolt
    Replies: 10
    Last Post: 04-16-2011, 10:22 PM
  4. Deciding if my phone is defective....
    By jigz23 in forum Verizon HTC Thunderbolt
    Replies: 10
    Last Post: 03-27-2011, 08:10 PM
  5. Replies: 4
    Last Post: 07-13-2010, 12:29 PM

Posting Permissions