Page 2 of 18 FirstFirst 12345 ... LastLast
Results 26 to 50 of 429
  1. #26  

    Default

    what class is the micro sd card?
  2. #27  

    Default

    Quote Originally Posted by doc31 View Post
    I'm not an android guy so you'll need to let me know which apps

    the graphics benchmark app is called neocore
    and the multitouch app is called multitouch visible test

    for the multitouch test watch this video
    http://www.androidcentral.com/video-...oid-incredible

    and plz some sample pics of camera and 720p video

    thx alot
  3. Thread Author  Thread Author    #28  
    doc31's Avatar

    Posts
    164 Posts
    Global Posts
    872 Global Posts

    Default

    Quote Originally Posted by extrafuzzyllama View Post
    the graphics benchmark app is called neocore
    and the multitouch app is called multitouch visible test
    24.7 FPS for the graphics test
  4. #29  

    Default

    It's a little chilly in Downers Grove... I'm a few towns over from you.
  5. Thread Author  Thread Author    #30  
    doc31's Avatar

    Posts
    164 Posts
    Global Posts
    872 Global Posts

    Default

    Quote Originally Posted by extrafuzzyllama View Post
    the graphics benchmark app is called neocore
    and the multitouch app is called multitouch visible test

    for the multitouch test watch this video
    http://www.androidcentral.com/video-...oid-incredible

    and plz some sample pics of camera and 720p video

    thx alot
    no multitouch problems at all
  6. #31  

    Default

    Does it fit into your pocket ok? That is the only thing I am worried about really. I am a Hero owner and it feels nice in the pocket. Hoping the Evo will not be too big for normal dad jeans. No tight jeans for me. LOL
  7. #32  

    Default

    thx for the tests
  8. #33  

    Default

    any internal memory (like the incredible's 8gb built-in)?
  9. Thread Author  Thread Author    #34  
    doc31's Avatar

    Posts
    164 Posts
    Global Posts
    872 Global Posts

    Default

    Quote Originally Posted by cjones View Post
    Does it fit into your pocket ok? That is the only thing I am worried about really. I am a Hero owner and it feels nice in the pocket. Hoping the Evo will not be too big for normal dad jeans. No tight jeans for me. LOL
    The thing is massive but it should fit in ur pocket ok.
    Thanked by:
    cjones 
  10. #35  

    Default

    Any chance you can video tape this beast in action and upload it up to YOUTUBE, so we can see it at work.

    Can't wait until June 4th!!!
  11. Thread Author  Thread Author    #36  
    doc31's Avatar

    Posts
    164 Posts
    Global Posts
    872 Global Posts

    Default

    Quote Originally Posted by skippyrulz View Post
    any internal memory (like the incredible's 8gb built-in)?
    it say 374mb internal storage available and i'm guessing the card is 8gb
  12. #37  

    Default

    Quote Originally Posted by doc31 View Post
    it say 374mb internal storage available and i'm guessing the card is 8gb
    well the incredible has 8gb non-user replaceable mem in it, in addition to whatever size card you use. i guess we're not so lucky with the evo. crap. i was really hoping for that.

    thanks!!
  13. #38  

    Default

    this thread is moving fast, hehe...any word on the class for the 8gb micro sd card under the battery.
  14. Thread Author  Thread Author    #39  
    doc31's Avatar

    Posts
    164 Posts
    Global Posts
    872 Global Posts

    Default

    Quote Originally Posted by gibsonhtp View Post
    this thread is moving fast, hehe...any word on the class for the 8gb micro sd card under the battery.
    I all honesty I can't get the damn back cover off LOL
    I can't have nails but I almost broke what I do have.
  15. #40  
    forumsid987's Avatar
    Banned

    Posts
    101 Posts
    Global Posts
    107 Global Posts

    Default

    1) do you have any idea what the pricing will be if you buy off contract?

    2) can you tell me what settings there are for the mobile hotspot feature security (e.g. WPA2, WEP, etc.)
  16. #41  

    Default

    Any lag issues or freezing up at all ?
  17. Thread Author  Thread Author    #42  
    doc31's Avatar

    Posts
    164 Posts
    Global Posts
    872 Global Posts

    Default

    Quote Originally Posted by OrderedtheEvo View Post
    Any lag issues or freezing up at all ?
    no lag at all and only time i've seen a freezing is while an app is installing. maybe a sec or 2
    Last edited by doc31; 05-15-2010 at 11:07 PM.
    Thanked by:
  18. #43  
    xorg's Avatar

    Posts
    377 Posts
    Global Posts
    1,010 Global Posts

    Default

    anything about it overhyped or below expectations?
  19. #44  
    ayman86's Avatar

    Posts
    98 Posts
    Global Posts
    223 Global Posts

    Default

    i live in chicago, maybe i can meet up with you right now so i can play with it. lol (im kidding of course)
  20. #45  

    Default

    Great info thank you. Please let us know about the battery life
  21. #46  
    forumsid987's Avatar
    Banned

    Posts
    101 Posts
    Global Posts
    107 Global Posts

    Default

    To test the battery can you do the following:

    1) Note the current percentage

    2) Play 10 minutes of any youtube video on hq

    (here is one in case you need it )

    3) Note the battery percentage after 10 minutes have gone by.


    If you could do a similar test when using the mobile hotspot feature to download a large file on your PC, THAT WOULD BE AMAZING!!!!!

    I know it would take 20 minutes but you could answer almost any questions anyone has about battery life with that
  22. Thread Author  Thread Author    #47  
    doc31's Avatar

    Posts
    164 Posts
    Global Posts
    872 Global Posts

    Default

    ok this is good news for future evo owners and bad news for me.
    This thing just smoked my pre in a browser test. My Pre is connected to Wifi and the Evo only to 3G.
    Thanked by:
  23. #48  

    Default

    That is good news
  24. #49  

    Default

    Quote Originally Posted by doc31 View Post
    I all honesty I can't get the damn back cover off LOL
    I can't have nails but I almost broke what I do have.
    hehe, ok, well if you do get the back cover off, let us know the class of the card, thx for all the information.
  25. #50  

    Default

    any chance you can video tape yourself doing:

    texting
    scrolling a list (to see if there's lag)
    surfing the web
    receiving a call
    receiving a text
    opening multiple apps
    using qik
Page 2 of 18 FirstFirst 12345 ... LastLast

Posting Permissions

B