09-11-2015 10:26 AM
9,391 ... 217218219220221 ...
tools
  1. xlDeMoNiClx's Avatar
    Congrats to Funk, Paul, Skunk, and all other android central community award winners. You're all greatly appreciated for what you do for and bring to android central.

    Thought it was kind of funny that two of the comments used to sum up the members were mine. Pretty cool. Haha
    Wait what?

    Sent from my Nexus 10 using Android Central Forums
    12-28-2012 09:32 AM
  2. funkylogik's Avatar
    So how'd the Hangout go?
    Crap. I was the only face on with stubble n $shop glasses n jammys

    MERRY XMAS!!!X
    Unbranded international s3 with Official 4.1.2 JB. Paisley, Slotland, Western Europe :beer:
    12-28-2012 09:50 AM
  3. funkylogik's Avatar
    Congrats to Funk, Paul, Skunk, and all other android central community award winners. You're all greatly appreciated for what you do for and bring to android central.

    Thought it was kind of funny that two of the comments used to sum up the members were mine. Pretty cool. Haha
    Did u write my one mate?
    Since i won 2ce.... do i get 2 prizes lol :P

    MERRY XMAS!!!X
    Unbranded international s3 with Official 4.1.2 JB. Paisley, Slotland, Western Europe :beer:
    12-28-2012 09:52 AM
  4. funkylogik's Avatar
    Wait what?

    Sent from my Nexus 10 using Android Central Forums
    http://forums.androidcentral.com/sho....php?p=2420328



    MERRY XMAS!!!X
    Unbranded international s3 with Official 4.1.2 JB. Paisley, Slotland, Western Europe :beer:
    12-28-2012 09:53 AM
  5. funkylogik's Avatar
    Congrats to Funk, Paul, Skunk, and all other android central community award winners. You're all greatly appreciated for what you do for and bring to android central.

    Thought it was kind of funny that two of the comments used to sum up the members were mine. Pretty cool. Haha
    So which did u write bro?

    MERRY XMAS!!!X
    Unbranded international s3 with Official 4.1.2 JB. Paisley, Slotland, Western Europe :beer:
    12-28-2012 09:54 AM
  6. Tkbredx's Avatar
    So which did u write bro?

    MERRY XMAS!!!X
    Unbranded international s3 with Official 4.1.2 JB. Paisley, Slotland, Western Europe :beer:
    The one that said your are on here all the time and you haven't ever lost your top poster spot. Lol. I also nominated you for most funny but that wasnt my post. The one about Skunk is mine too. Haha
    funkylogik likes this.
    12-28-2012 10:13 AM
  7. funkylogik's Avatar
    Wonder who wrote the funny thing?that seems to sum me up lol.
    Wot u thnk the prizes will be?
    Doubt theyl ship to scotland unless its a tshirt.
    Clair wouldnt let me wear it in public

    MERRY XMAS!!!X
    Unbranded international s3 with Official 4.1.2 JB. Paisley, Slotland, Western Europe :beer:
    12-28-2012 10:27 AM
  8. funkylogik's Avatar
    Skunk and pauls were most deserved i think. Id have voted them if id known....... most funny would be a hard one, itd be sum1 from this thread i think

    MERRY XMAS!!!X
    Unbranded international s3 with Official 4.1.2 JB. Paisley, Slotland, Western Europe :beer:
    12-28-2012 10:29 AM
  9. SenseMonkey's Avatar
    Sorry I couldn't join the g+ hangout, I completely wiped my phone. and the hangout was at 6 am here, too early to wake up at 6 on vacation

    Sent from my SAMSUNG-SGH-I317 using Android Central Forums
    12-28-2012 10:44 AM
  10. funkylogik's Avatar
    Sorry I couldn't join the g+ hangout, I completely wiped my phone. and the hangout was at 6 am here, too early to wake up at 6 on vacation

    Sent from my SAMSUNG-SGH-I317 using Android Central Forums
    Didnt miss much bro. Wynd + Livia sound hot.... thats pretty much it.
    Was sheer luck i was awake.
    Oh and Makaroni is a bear lol :beer:

    MERRY XMAS!!!X
    Unbranded international s3 with Official 4.1.2 JB. Paisley, Slotland, Western Europe :beer:
    SenseMonkey likes this.
    12-28-2012 10:47 AM
  11. SenseMonkey's Avatar
    Dammit I missed the fun part! :0 lol.

    Sent from my SAMSUNG-SGH-I317 using Android Central Forums
    12-28-2012 10:49 AM
  12. xlDeMoNiClx's Avatar
    Didnt miss much bro. Wynd + Livia sound hot.... thats pretty much it.
    Was sheer luck i was awake.
    Oh and Makaroni is a bear lol :beer:

    MERRY XMAS!!!X
    Unbranded international s3 with Official 4.1.2 JB. Paisley, Slotland, Western Europe :beer:
    I could of told you that a while ago. :P

    Sent from my Nexus 10 using Android Central Forums
    12-28-2012 11:16 AM
  13. Ricky Babalu's Avatar
    I have to go home tomorrow *breaks down in tears* It's cold and there's no codine. And I hate planes. I hate them so F'n much. No amount of alcohol or xanax calms me down. Every time we hit turbulence I wanna scream like a little girl.
    Then you definitely do not want to see "Flight", with Denzel Washington. I did not want to drink or fly after seeing that flick............................I will give up one of these but not the other.

    ***There is a pretty funny scene when Denzel is mixing 2 small bottles of vodka and OJ (with one hand) as he is addressing the passengers.
    12-28-2012 12:06 PM
  14. funkylogik's Avatar
    I could of told you that a while ago. :P

    Sent from my Nexus 10 using Android Central Forums
    Makaroni's build??

    MERRY XMAS!!!X
    Unbranded international s3 with Official 4.1.2 JB. Paisley, Slotland, Western Europe :beer:
    12-28-2012 12:07 PM
  15. funkylogik's Avatar
    I have to go home tomorrow *breaks down in tears* It's cold and there's no codine. And I hate planes. I hate them so F'n much. No amount of alcohol or xanax calms me down. Every time we hit turbulence I wanna scream like a little girl.

    Sent from my One X using Android Central Forums
    Think youre gona be rattling bro? Wot kinda mg per day were u on?


    MERRY XMAS!!!X
    Unbranded international s3 with Official 4.1.2 JB. Paisley, Slotland, Western Europe :beer:
    12-28-2012 12:08 PM
  16. xlDeMoNiClx's Avatar
    Makaroni's build??

    MERRY XMAS!!!X
    Unbranded international s3 with Official 4.1.2 JB. Paisley, Slotland, Western Europe :beer:
    Not about that. Haha

    Sent from my Nexus 10 using Android Central Forums
    funkylogik likes this.
    12-28-2012 12:13 PM
  17. Ricky Babalu's Avatar
    Congrats to Funk, Punk Paul, Skunk, and all other android central community award winners. You're all greatly appreciated for what you do for and bring to android central.

    Thought it was kind of funny that two of the comments used to sum up the members were mine. Pretty cool. Haha
    Paul - We need to give you a new nickname to keep the flow...................... (Punk .......in a good way (Punk rocker) so now it will read: Funk, Punk, and Skunk.

    Congrats to you all!!!!
    Tkbredx and funkylogik like this.
    12-28-2012 12:15 PM
  18. makaroni's Avatar
    Didnt miss much bro. Wynd + Livia sound hot.... thats pretty much it.
    Was sheer luck i was awake.
    Oh and Makaroni is a bear lol :beer:

    MERRY XMAS!!!X
    Unbranded international s3 with Official 4.1.2 JB. Paisley, Slotland, Western Europe :beer:
    I'm normal size lol. It's photoshop ;-)

    My GS3 sleeps in the bed and I make my girlfriend sleep on the couch
    funkylogik likes this.
    12-28-2012 12:35 PM
  19. Tkbredx's Avatar
    Wonder who wrote the funny thing?that seems to sum me up lol.
    Wot u thnk the prizes will be?
    Doubt theyl ship to scotland unless its a tshirt.
    Clair wouldnt let me wear it in public

    MERRY XMAS!!!X
    Unbranded international s3 with Official 4.1.2 JB. Paisley, Slotland, Western Europe :beer:
    It did. When I saw it I was like so true. Lol. Idk though probably a gift card or something maybe a tshirt. Free accessory from the android store under a certain price? Idk. Hopefully something good.
    funkylogik likes this.
    12-28-2012 12:54 PM
  20. SenseMonkey's Avatar
    Sense clock gross. Lol but the more battery is nice.

    I asked for an extra battery for Christmas. I didn't get it. I'm a heavy user and charging this baby isnt ideal. It still drains while using it on the charger. I want a battery so i can use my phone to its full power. You know. Keep my brightness up. Constantly syncing instead of at intervals. Watch movies, play games, all the good stuff and when it dies just put in the new battery but I didn't get one.

    SCREW SANTA
    Changed it for ya bud.

    Sent from my SAMSUNG-SGH-I317 using Android Central Forums
    Attached Thumbnails Random Social Chit-Chat-uploadfromtaptalk1356721637132.jpg  
    Tkbredx likes this.
    12-28-2012 01:07 PM
  21. funkylogik's Avatar
    Check the power of 4.1.2

    Random Social Chit-Chat-uploadfromtaptalk1356723818760.jpg

    My 1st time over 6000

    MERRY XMAS!!!X
    Unbranded international s3 with Official 4.1.2 JB. Paisley, Slotland, Western Europe :beer:
    MangoPowah and scaramouch1 like this.
    12-28-2012 01:44 PM
  22. crackberrytraitor's Avatar
    Then you definitely do not want to see "Flight", with Denzel Washington. I did not want to drink or fly after seeing that flick............................I will give up one of these but not the other.

    ***There is a pretty funny scene when Denzel is mixing 2 small bottles of vodka and OJ (with one hand) as he is addressing the passengers.
    I saw it. It made me cringe.

    Sent from my One X using Android Central Forums
    12-28-2012 04:33 PM
  23. funkylogik's Avatar
    Whats everyones hogmanay plans? Is it a big deal over there?
    We'r tryin to decide before pubs/clubs sell out.....

    MERRY XMAS!!!X
    Unbranded international s3 with Official 4.1.2 JB. Paisley, Slotland, Western Europe :beer:
    12-28-2012 04:57 PM
  24. funkylogik's Avatar
    Tramadol time (prescription meds Cyber n Paul)

    MERRY XMAS!!!X
    Unbranded international s3 with Official 4.1.2 JB. Paisley, Slotland, Western Europe :beer:
    12-28-2012 04:58 PM
  25. scaramouch1's Avatar
    Random Social Chit-Chat-uploadfromtaptalk1356740246117.jpg
    Got OTA days ago
    s3 quad 1.4 JB 4.1.2
    12-28-2012 06:18 PM
9,391 ... 217218219220221 ...

Similar Threads

  1. The Official Launcher Pro discussion thread
    By Brett in forum Android Apps
    Replies: 84
    Last Post: 01-13-2011, 09:05 PM
  2. Quick question regarding the Social Networking side of things...
    By CavemanOOGA in forum Motorola Droid X
    Replies: 1
    Last Post: 08-14-2010, 08:33 PM
  3. Replies: 6
    Last Post: 08-06-2010, 10:42 PM
  4. Replies: 4
    Last Post: 07-27-2010, 12:23 PM
  5. The official pets with DINCs thread
    By aplittle in forum Verizon Droid Incredible
    Replies: 11
    Last Post: 07-05-2010, 02:56 PM
LINK TO POST COPIED TO CLIPBOARD