Page 256 of 374 FirstFirst ... 253254255256257258259 ... LastLast
Results 6,376 to 6,400 of 9340
Like Tree3267Likes
  1. Thread Author  Thread Author    #6376  
    funkylogik's Avatar

    Posts
    9,694 Posts
    Global Posts
    9,696 Global Posts
    ROM
    touchejiz

    Default Re: Random Social Chit-Chat




    Unbranded international rooted s3 with Official 4.1.2 JB. Paisley, Scotland, Western Europe :beer:
    GT-I9300, UK
  2. #6377  
    badbrad17's Avatar

    Posts
    3,284 Posts
    ROM
    Stock JB 4.4 Rooted

    Default Re: Random Social Chit-Chat

    Quote Originally Posted by crackberrytraitor View Post
    Sure does. I still use my Nexus 7, but if BB10 is good, I'll switch back. Since it can run Android apps, has a superior universal inbox, far superior keyboard and a crazy awesome time warp camera, I can't think of any reason not to use a Blackberry.

    Sent from my One X using Android Central Forums
    Then what would your username be? Crandroidberrytraitor?

    Sent from my Nexus 4 using Android Central Forums
    Android Evangelist
    HTC Desire + Samsung Galaxy SIIx + Transformer TF101 and Prime + Nexus 4
    Thanked by:
    Uncle Louie and funkylogik like this.
  3. Thread Author  Thread Author    #6378  
    funkylogik's Avatar

    Posts
    9,694 Posts
    Global Posts
    9,696 Global Posts
    ROM
    touchejiz

    Default Re: Random Social Chit-Chat

    tune for crackberry durin his experimentation.
    giv it a chance



    Unbranded international rooted s3 with Official 4.1.2 JB. Paisley, Scotland, Western Europe :beer:
    GT-I9300, UK
  4. #6379  

    Default Re: Random Social Chit-Chat

    Quote Originally Posted by funkylogik View Post
    thanx man il scour
    so who's your fav trainspotting character man?

    the sequil is called porno n its prety gud and the prequil ive barely started, "skag boys"

    EDIT: read "filth" if you get the chance. its about a filthy perverted policeman and the last page (dnt be tempted) blows you away.
    its quite a quick read and youll recognise a few characters (kinda like stephen king does)

    Unbranded international rooted s3 with Official 4.1.2 JB. Paisley, Scotland, Western Europe :beer:
    Begbie is my fav by far There's a sequel?! That's awesome! 4-mec's worn off, it was great. Definitely going to order a half kilo for my customers. bout to try 25mgs of mdpv.

    Sent from my One X using Android Central Forums
  5. Thread Author  Thread Author    #6380  
    funkylogik's Avatar

    Posts
    9,694 Posts
    Global Posts
    9,696 Global Posts
    ROM
    touchejiz

    Default Re: Random Social Chit-Chat

    wait. bb10 runs android apps?
    out the box?
    dual boot???? *interested face*
    so could an s3 run bb10?


    Unbranded international rooted s3 with Official 4.1.2 JB. Paisley, Scotland, Western Europe :beer:
    GT-I9300, UK
  6. #6381  
    badbrad17's Avatar

    Posts
    3,284 Posts
    ROM
    Stock JB 4.4 Rooted

    Default Re: Random Social Chit-Chat

    No not out of the box. RIM just made it fairly easy to port them over.

    Sent from my Nexus 4 using Android Central Forums
    Android Evangelist
    HTC Desire + Samsung Galaxy SIIx + Transformer TF101 and Prime + Nexus 4
    Thanked by 2:
  7. #6382  
    Tkbredx's Avatar

    Posts
    1,856 Posts
    Global Posts
    1,857 Global Posts
    ROM
    TeamSonicFreeGS3 v9.1

    Default Re: Random Social Chit-Chat

    Quote Originally Posted by nolittdroid View Post
    Hope Matt Schaub makes Tom Brady cry!

    Sent from my SCH-I535 using Android Central Forums
    :O how dare you! I hereby banish you from our Patriot fans only android forum for
  8. #6383  
    Tkbredx's Avatar

    Posts
    1,856 Posts
    Global Posts
    1,857 Global Posts
    ROM
    TeamSonicFreeGS3 v9.1

    Default Re: Random Social Chit-Chat

    Quote Originally Posted by funkylogik View Post
    whats that m8?


    Unbranded international rooted s3 with Official 4.1.2 JB. Paisley, Scotland, Western Europe :beer:
    Tv show about a high school chemistry teacher that becomes the best meth chef/dealer in the South West of America and Mexico. Great show
    Thanked by:
  9. Thread Author  Thread Author    #6384  
    funkylogik's Avatar

    Posts
    9,694 Posts
    Global Posts
    9,696 Global Posts
    ROM
    touchejiz

    Default Re: Random Social Chit-Chat

    lol is it on Netflix?
    god am getn so sick of the politics of this forum lol, other than this thread.
    you teach and learn n get treated like a fool lol its mental!


    Unbranded international rooted s3 with Official 4.1.2 JB. Paisley, Scotland, Western Europe :beer:
    GT-I9300, UK
  10. Thread Author  Thread Author    #6385  
    funkylogik's Avatar

    Posts
    9,694 Posts
    Global Posts
    9,696 Global Posts
    ROM
    touchejiz

    Default Re: Random Social Chit-Chat

    Quote Originally Posted by badbrad17 View Post
    No not out of the box. RIM just made it fairly easy to port them over.

    Sent from my Nexus 4 using Android Central Forums
    sounds cool. wonder what the hardware will be like...... and its cost...


    Unbranded international rooted s3 with Official 4.1.2 JB. Paisley, Scotland, Western Europe :beer:
    GT-I9300, UK
  11. #6386  

    Default Re: Random Social Chit-Chat

    Quote Originally Posted by badbrad17 View Post
    No not out of the box. RIM just made it fairly easy to port them over.

    Sent from my Nexus 4 using Android Central Forums
    And it has an Android app player for non-ported apps.

    Sent from my One X using Android Central Forums
    Thanked by:
  12. #6387  
    Tkbredx's Avatar

    Posts
    1,856 Posts
    Global Posts
    1,857 Global Posts
    ROM
    TeamSonicFreeGS3 v9.1

    Default Re: Random Social Chit-Chat

    Quote Originally Posted by funkylogik View Post
    lol is it on Netflix?
    god am getn so sick of the politics of this forum lol, other than this thread.
    you teach and learn n get treated like a fool lol its mental!


    Unbranded international rooted s3 with Official 4.1.2 JB. Paisley, Scotland, Western Europe :beer:
    Lol. Yup. Only the first 4 seasons though. It's pretty popular over here in the US (or at least on Netflix it is). Good show though lol.

    And i know what you mean man. I just try to roll with the flow. What time is it over there bro?
    Thanked by:
  13. #6388  

    Default Re: Random Social Chit-Chat

    Quote Originally Posted by funkylogik View Post
    sounds cool. wonder what the hardware will be like...... and its cost...


    Unbranded international rooted s3 with Official 4.1.2 JB. Paisley, Scotland, Western Europe :beer:
    Both the keyboard and touchscreen devices have a quad-core Qualcomm cpu and 2 gigs of ram and an SD slot. The touchscreen has 1280x720 HD display, and the keyboard has a 720x720 display, which is really good for a half sized screen.

    Sent from my One X using Android Central Forums
  14. #6389  

    Default Re: Random Social Chit-Chat

    Quote Originally Posted by funkylogik View Post
    know u know how to be careful bro. youre a vet'


    Unbranded international rooted s3 with Official 4.1.2 JB. Paisley, Scotland, Western Europe :beer:
    I'm good, man. I've got to try all my future products to make sure they're safe for customers. I'm not really required to, as everything I sell is marked not for human consumption, but I would feel morally irresponsible if I sold something I didn't test on myself first.

    Quote Originally Posted by funkylogik View Post
    tune for crackberry durin his experimentation.
    giv it a chance



    Unbranded international rooted s3 with Official 4.1.2 JB. Paisley, Scotland, Western Europe :beer:
    I'll give it a listen.


    Sent from my One X using Android Central Forums
    Athenazoe78 likes this.
  15. Thread Author  Thread Author    #6390  
    funkylogik's Avatar

    Posts
    9,694 Posts
    Global Posts
    9,696 Global Posts
    ROM
    touchejiz

    Default Re: Random Social Chit-Chat

    Quote Originally Posted by Tkbredx View Post
    Lol. Yup. Only the first 4 seasons though. It's pretty popular over here in the US (or at least on Netflix it is). Good show though lol.

    And i know what you mean man. I just try to roll with the flow. What time is it over there bro?
    cool il have a watch today/morrow.... its 08:13 (thats AM to "you yanks" lol) times flown coz i have the IRA music on, may as well stay awake till normal sunday night.
    what times it there bro? :beer:


    Unbranded international rooted s3 with Official 4.1.2 JB. Paisley, Scotland, Western Europe :beer:
    GT-I9300, UK
  16. #6391  

    Default Re: Random Social Chit-Chat

    GM. Post more booty pics! Lmao and my girlfriend slept in the bed last night but I still wanna see more other booty

    My GS3 sleeps in the bed and I make my girlfriend sleep on the couch
  17. #6392  

    Default Re: Random Social Chit-Chat

    Quote Originally Posted by makaroni View Post
    GM. Post more booty pics! Lmao and my girlfriend slept in the bed last night but I still wanna see more other booty


    If your girlfriend slept in the bed with you, why are you up so early, and still needing pics? Seems to me you should just roll over and enjoy the view ? Hmmmm
    Last edited by kymberlin; 01-13-2013 at 10:53 AM.
  18. #6393  

    Default Re: Random Social Chit-Chat

    Oh snap, mak! Kymberlin's really cracking down on you now!
    Thanked by:
    Uncle Louie likes this.
  19. #6394  

    Default Re: Random Social Chit-Chat

    Quote Originally Posted by MangoPowah View Post
    Oh snap, mak! Kymberlin's really cracking down on you now!
    Lmao!

    Sent from my SCH-I535 using Android Central Forums
  20. #6395  

    Default Re: Random Social Chit-Chat

    Quote Originally Posted by MangoPowah View Post
    Oh snap, mak! Kymberlin's really cracking down on you now!
    Lol she's due for a thrashing soon Mango. Don't worry, just stick around for the bloody massacre. I hope she drops her phone in the damn toilet

    HTC Evo 3D rooted & running custom Nocturnal Venom Rom. My phone sleeps in the bed and my girl is on the couch
  21. #6396  
    piizzadude's Avatar
    Banned

    Posts
    5,768 Posts
    Global Posts
    5,774 Global Posts
    ROM
    Something JB

    Default Re: Random Social Chit-Chat

    Hey funky, you don't allow private messages?

    Sent from the nexus of the Android world, the SGS3.
  22. #6397  

    Default Re: Random Social Chit-Chat

    Oh, no. It can't be...

    FUNK'S BEEN BANNED!
  23. #6398  

    Default Re: Random Social Chit-Chat

    Quote Originally Posted by MangoPowah View Post
    Oh, no. It can't be...

    FUNK'S BEEN BANNED!
    Uh ohhhh! He said he had some violation points

    My GS3 sleeps in the bed and I make my girlfriend sleep on the couch
  24. #6399  

    Default Re: Random Social Chit-Chat

    Quote Originally Posted by makaroni View Post
    Lol she's due for a thrashing soon Mango. Don't worry, just stick around for the bloody massacre. I hope she drops her phone in the damn toilet

    HTC Evo 3D rooted & running custom Nocturnal Venom Rom. My phone sleeps in the bed and my girl is on the couch

    Thrashing? WOW!
    Your just plain mean.... so, I digress to think maybe your gal wants to sleep on the couch ? In which case , can someone please post a booty pic..... Mr Roni needs to Mak.
  25. #6400  

    Default Re: Random Social Chit-Chat

    Quote Originally Posted by kymberlin View Post
    Thrashing? WOW!
    Your just plain mean.... so, I digress to think maybe your gal wants to sleep on the couch ? In which case , can someone please post a booty pic..... Mr Roni needs to Mak.
    Yeah lemme Mak in peace please.

    My GS3 sleeps in the bed and I make my girlfriend sleep on the couch
    kymberlin likes this.

Similar Threads

  1. The Official Launcher Pro discussion thread
    By Brett in forum Android Applications
    Replies: 84
    Last Post: 01-13-2011, 09:05 PM
  2. Quick question regarding the Social Networking side of things...
    By CavemanOOGA in forum Motorola Droid X
    Replies: 1
    Last Post: 08-14-2010, 08:33 PM
  3. Replies: 6
    Last Post: 08-06-2010, 10:42 PM
  4. Replies: 4
    Last Post: 07-27-2010, 12:23 PM
  5. The official pets with DINCs thread
    By aplittle in forum Verizon Droid Incredible
    Replies: 11
    Last Post: 07-05-2010, 02:56 PM

Posting Permissions

B