Welcome to the Android Central Forums Create Your Account or Ask a Question Answers in 5 minutes - no registration required!
Results 1 to 2 of 2
  1. Thread Author  Thread Author    #1  
    Jean-pierre Marot's Avatar
    Junior Member

Default Email sur tablette Samsung Jelly Bean

Bonjour, je suis nouveau sur ce forum, après mon inscription je pose ma première question. J'ai créé 2 comptes Email qui correspondent à mes boîtes au lettres sous Windows. Depuis plusieurs mois à chaque fois que j'ouvre ma tablette je suis notifié d'échecs d'envoi d' Email, cela me semble normal car la connexion WIFI n'est pas encore établie. Ce qui me surprend le plus est que quand j'active l'appli Email il n'y a aucun message à envoyer !!! d'où ma question où se cache ces messages sur la tablette ??? et comment les supprimer. Merci, Billbull
    dna47's Avatar

Global Posts
    983 Global Posts

Default Re: Email sur tablette Samsung Jelly Bean

(Translation of OPs question below)

Je ne peux malheureusement pas vous aider, mais je vais au moins traduire votre question pour vous donner la chance de recevoir plus de reponse. Bonne chance!

He has two hotmails accounts set up on his tablet, but everytime he powers it on he gets a notification saying that email sending has failed. Now he thinks that make sense since hes not connected to wi-fi, but once he does connect his tablet and goes to his email app, theres no email to send but theres still a notificatiom about sending failed. So basically hes asking where are those phantom emails and whos/whats trying to send them.

Posted via Android Central App