02-11-2011 02:00 PM
43 12
tools
  1. Lurch81#AC's Avatar
    anyone have any usmc wallpapers? i have found one high quality but its sized for iphone >_<
    04-26-2010 09:40 PM
  2. scodoublet's Avatar
    What's your phone, and if it's not a Droid, do you know what resolution you need the wallpapers to be?
    stillpwning likes this.
    04-26-2010 11:06 PM
  3. scodoublet's Avatar
    here's 5 USMC wallpapers!



    04-27-2010 10:32 AM
  4. scodoublet's Avatar
    04-27-2010 10:32 AM
  5. Mange's Avatar
    OR....


    pfc segarra likes this.
    04-29-2010 08:36 PM
  6. scodoublet's Avatar
    The only problem with using ^those two images is that they are too small compared to the resolution of the Droid and when you use them on your phone they will be very blurry.
    04-30-2010 01:20 AM
  7. Lurch81#AC's Avatar
    thanks guys! had some problems using ebay last time long damn story but finally i am getting my droid tomorrow morning!!!! *knocks on wood* hopefully i will be on here lots more and thanks for the walls! and those last two would be pretty sweet if they were sized correctly
    05-06-2010 11:07 PM
  8. Lurch81#AC's Avatar
    here's 5 USMC wallpapers!
    Be able to make this one with a smaller ega? When put on my droid ega is little to big think would look better if it were smaller thanks if you can if not thanks too for them originally
    05-09-2010 01:54 AM
  9. scodoublet's Avatar
    Is this more like it?

    05-09-2010 02:34 AM
  10. Lurch81#AC's Avatar
    really appreciate it it's PERFECT! and so crisp on my new baby! and i don't wanna ask too much, but would making one with this woodland background and same small ega? http://www.gijoesmilitarysurplus.com/images/R66215.jpg
    and i promise not to ask for anymore haha thanks!
    05-09-2010 09:13 PM
  11. Lurch81#AC's Avatar
    or does anyone just have a good quality wallpaper for droid using that
    05-11-2010 12:07 AM
  12. scodoublet's Avatar
    How's this look?

    05-11-2010 12:09 AM
  13. Lurch81#AC's Avatar
    not bad at all!! you are the man! ok tried it but would like a small change as i now use beautiful widget clock and it kind of cuts off ega, could you move that down to around the bottom of the green square its on? dunno if that makes sense but ill post a pic of what i mean lol
    05-11-2010 01:10 AM
  14. scodoublet's Avatar
    I see what you mean with the top being cut off a bit. it will take a bit of work to get that moved down because for some stupid reason I didn't keep the photoshop file for this!!!! So I pretty much need to remake it lol. In the mean time if you use Beautiful Smaller Home instead of Beautiful Home, this one will look perfect until I can get it fixed up
    05-11-2010 04:24 AM
  15. scodoublet's Avatar
    well looks like I lucked out! The file was still in my trashcan This looks better and isn't cut off using the Beautiful Home Widget!

    05-11-2010 05:02 AM
  16. Lurch81#AC's Avatar
    oh sweet thanks so much man! really appreciate it glad you didnt have to make it again
    05-11-2010 10:33 AM
  17. scodoublet's Avatar
    Awesome! Glad you like it
    05-11-2010 11:54 AM
  18. Lurch81#AC's Avatar
    My favorite one thx man
    05-11-2010 03:35 PM
  19. Lurch81#AC's Avatar
    thank you for the ones you have made for me already scodoublet, but i've grown kinda bored with them and was wondering if you or anyone else had some different ones?
    06-11-2010 01:25 AM
  20. scodoublet's Avatar
    Came across this and thought it looked really cool.

    06-11-2010 05:46 AM
  21. Lurch81#AC's Avatar
    Cool thx, wish i had an idea of what i was looking for but i don't. thanks for shooting over another one
    06-11-2010 08:25 AM
  22. stellarose's Avatar
    Does anyone have a Chesty wallpaper? I have a few Devil Dogs that would love that on their droid.
    06-13-2010 10:21 PM
  23. scodoublet's Avatar
    I hope this isn't a completely stupid question but what exactly do you mean by "Chesty"? Because when I think of Chesty, I might be thinking about something completely different than what you're actually talking about lol.
    06-14-2010 02:16 AM
  24. scodoublet's Avatar
    06-16-2010 06:47 PM
  25. Lurch81#AC's Avatar
    thx thats even better than what i showed you! I love it thank you
    06-16-2010 09:46 PM
43 12
LINK TO POST COPIED TO CLIPBOARD