1. siripsta's Avatar
    I just saw this app that can uses xray vision on people but I don't know the name of it. Is it real and what's the name of it, I know its an iphone app cuz someone I know showed it to me.
    02-05-2010 10:34 AM
  2. kamek89's Avatar
    Go google map the nearest bridge and jump!
    02-05-2010 11:57 AM
  3. mclarryjr's Avatar
    Wow lmao!!!!
    02-05-2010 12:12 PM
  4. GenericMessage's Avatar
    Ok, think long and hard about this;

    Does your cellphone have a laser and radioactive warning stickers on it?

    If it doesn't, its a pretty safe assumption that it isn't an xray machine.
    02-05-2010 12:15 PM
  5. herki's Avatar
    02-05-2010 12:59 PM
  6. GenericMessage's Avatar

    And thats a FAKE thing
    02-05-2010 01:00 PM
  7. herki's Avatar
    And thats a FAKE thing
    Yup. Good thing we don't have junk like that on Android yet.
    02-05-2010 01:04 PM
  8. GenericMessage's Avatar
    Yup. Good thing we don't have junk like that on Android yet.
    lol but we DO! Its a night vision goggles app! and it COSTS MONEY!
    02-05-2010 01:10 PM
  9. DeeMat's Avatar
    made me look!
    02-05-2010 02:20 PM
  10. shdwjackal's Avatar
    TS, do u mean the augmented reality app? I think its called "Layar" or something.
    02-05-2010 11:01 PM
  11. gujupmp88's Avatar
    its called iRay X-Ray, it cost a dollar, and its obviously fake...it even says so on the app...
    02-05-2010 11:26 PM
  12. kbayer's Avatar
    Ok... this looks REAL....

    catsdomain dot com/xray/
    02-06-2010 10:58 AM
  13. TreyDaPrince's Avatar
    Go google map the nearest bridge and jump!
    lmao. Hilarious
    02-06-2010 04:42 PM
  14. sam1am's Avatar
    02-07-2010 04:13 AM
  15. bwalla210's Avatar
    K guys.. first, the app is INude.. and it is fake do a google search on it. Yes, it started as an IPhone (trash to begin with) app, but has migrated to 'droid. 3rd, just to set the record straight, You dont need radioactive materials or lazers to look through clothing ;-) Years ago (and still to this day i'm sure) there was a company that came out with a filter for SLR cameras. Basically, it neutralized the color frequencies that gave clothing color and since cotton is WHITE to begin with, automatically gave you the ability to see through the clothing (didn't really work on jeans tho). Bought one.. it DID work! hope they come out with something similar (nokia is working on it) soon! bad ***!!!
    02-21-2011 03:14 AM
  16. kamtsa's Avatar
    Ok, think long and hard about this;

    Does your cellphone have a laser and radioactive warning stickers on it?

    If it doesn't, its a pretty safe assumption that it isn't an xray machine.
    Bad argument. My phone does not a scent radiator and nevertheless I can install a farting machine app.

    02-21-2011 12:09 PM
  17. kamtsa's Avatar
    Years ago (and still to this day i'm sure) there was a company that came out with a filter for SLR cameras. Basically, it neutralized the color frequencies that gave clothing color and since cotton is WHITE to begin with, automatically gave you the ability to see through the clothing (didn't really work on jeans tho).
    May work on Android as well since the camera is sensitive to IR. (turn on the camera, shoot IR to the length using a RV remote control and watch the blinks of the Android screen.
    02-21-2011 12:13 PM
  18. racinwarrior's Avatar
    K guys.. first, the app is INude.. and it is fake do a google search on it. Yes, it started as an IPhone (trash to begin with) app, but has migrated to 'droid. 3rd, just to set the record straight, You dont need radioactive materials or lazers to look through clothing ;-) Years ago (and still to this day i'm sure) there was a company that came out with a filter for SLR cameras. Basically, it neutralized the color frequencies that gave clothing color and since cotton is WHITE to begin with, automatically gave you the ability to see through the clothing (didn't really work on jeans tho). Bought one.. it DID work! hope they come out with something similar (nokia is working on it) soon! bad ***!!!
    dude you need a girlfriend
    02-23-2011 11:20 AM
LINK TO POST COPIED TO CLIPBOARD