Oscar Pistorius - murderer?

droidmyme

Well-known member
Apr 7, 2012
824
64
0
Visit site
So unless you've been living under a rock recently, you've probably heard the news about Oscar Pistorius *allegedly* murdering his girlfriend. If you were hip at all to his athletic career before this, it's a pretty tragic and shocking turn for am athlete regarded as South Africa's "Golden Boy." What are your thoughts on this horrible tragedy?

http://uk.mobile.reuters.com/article/idUKBRE91H02M20130220?irpc=932

Sent from my LS670 using Android Central Forums
 

Mooncatt

Ambassador
Feb 23, 2011
10,750
305
83
Visit site
I guess I live under a rock because I don't care about following famous people, so I didn't know who he was or what he did. Nor do I care about it any more than other similar murder cases.
 

Prumy

New member
Feb 27, 2013
0
0
0
Visit site
E' sicuramente una tragedia terribile perch? riguarda 2 esseri umani, entrambi giovani e con la prospettiva di una vita lunga e ricca di speranze per entrambi e per tutti coloro che li accompagnavano nel loro percorso umano e professionale.
Solo Dio pu? sapere cosa sia davvero accaduto in quella casa e soprattutto nella testa di Oscar Pistorius e prima di un processo giusto e equo nessuno dovrebbe permettersi di giudicarlo n? di condannarlo.
Una cosa per? ? certa, Oscar dovr? vivere con un peso terribile nel cuore e sulla coscienza, sia che si tratti di un incidente o di premeditazione.
Spero con tutto il cuore che non ceda sotto quel peso e con l'aiuto della preghiera a Dio sappia risollevarsi e riprendere a....volare.