10-17-2018 08:54 PM
12,245 ... 7891011 ...
tools
  1. FreudSlipped's Avatar
    Okay, who changed that sign? LOL

    Van Morrison (Them) and Jim Morrison (The Doors) were on the stage together at The Whisky a Go-Go back then. They were doing a lot more than drinkin' Whiskey

    05-06-2011 10:05 PM
  2. PvilleComp's Avatar
    I Know Nothing!

    05-06-2011 11:24 PM
  3. NotJustAPhone's Avatar
    Really?


    Sent from my HAL 9000 using Tapatalk
    05-07-2011 12:01 AM
  4. FreudSlipped's Avatar
    Well, you have to know that trouble has a way of coming out of a bottle

    05-07-2011 12:06 AM
  5. Bren S.'s Avatar
    Hi
    05-07-2011 09:24 AM
  6. FreudSlipped's Avatar
    Hi? That's it? Hi? Don't you understand that, to post here, you must dig up photos, videos and cultural references that no one under 50 could possibly know? And, by doing so, wrapping yourself in the reality that you become the lead character in Bruce Springsteen's 'Glory Days' ? What were you thinking?

    Oh, and by the way, Hi (I'm still last)
    05-07-2011 10:50 AM
  7. PvilleComp's Avatar

    And... in the wink of a young girl's eye....

    I'm the winner!


    Also @ Freud Sliped - I LOL'd hard at Jennie!
    05-07-2011 08:32 PM
  8. NotJustAPhone's Avatar
    Open the pod bay doors.


    Sent from my HAL 9000 using Tapatalk
    05-07-2011 09:02 PM
  9. FreudSlipped's Avatar
    Why, did you find something unusual out there, Dave?

    05-08-2011 11:34 AM
  10. FreudSlipped's Avatar
    Oh, and I win because this is the



    @ P'Ville, you got me rolling at http://forum.androidcentral.com/foru...tml#post867591
    05-08-2011 11:39 AM
  11. PvilleComp's Avatar
    LOL - and I got tied up - I almost let you Win!

    However, this is the end of the road!
    05-11-2011 07:37 AM
  12. FreudSlipped's Avatar
    Yeah, well I've heard all about the End before

    05-11-2011 05:57 PM
  13. DenverRalphy's Avatar
    Sorry kid... Road's closed.

    05-12-2011 12:00 AM
  14. FreudSlipped's Avatar
    He always reminded me of a Humpty Dumpty with legs... and we all know what Charlie Sheen says about Humpty Dumpty

    05-12-2011 01:21 PM
  15. NotJustAPhone's Avatar
    Win here. Win there. Win everywhere.

    Sent using Tapatalk
    05-15-2011 10:29 PM
  16. PvilleComp's Avatar
    Pretty sure I say Humpty #Winning on my plate this morning!

    05-16-2011 12:43 AM
  17. FreudSlipped's Avatar
    Hmmm, no picture and a willingness to eat a FOULed broken egg. Obviously, the answer is, you are having trouble keeping up

    05-16-2011 10:37 PM
  18. RUSH's Avatar
    in it to win it.. Hahahaa.
    05-18-2011 07:37 PM
  19. oceanridin's Avatar
    this is the end, my friend..... the end..
    05-18-2011 07:38 PM
  20. peruboy63's Avatar
    Ummm?? Maybe?

    Sent from my PC36100 using Tapatalk
    05-18-2011 07:41 PM
  21. RUSH's Avatar
    Hmmm! Not...

    Don't let me have to strike you down mortal.

    05-18-2011 07:46 PM
  22. jralabate's Avatar
    Last post

    Sent from my LG-VM670 using Tapatalk
    05-18-2011 07:47 PM
  23. FreudSlipped's Avatar
    Nah, this is

    05-20-2011 11:49 PM
  24. jralabate's Avatar
    Plz this is the last post

    Sent from my LG-VM670 using Tapatalk
    05-21-2011 01:06 AM
  25. FreudSlipped's Avatar
    Plz? Begging doesn't work around here!

    05-21-2011 12:26 PM
12,245 ... 7891011 ...
LINK TO POST COPIED TO CLIPBOARD