10-09-2017 10:42 AM
52,421 ... 670671672673674 ...
tools
  1. NotJustAPhone's Avatar
    I eat my candy bars every way.
    TWSS
    AppleBonker and davidnc like this.
    11-03-2012 10:42 PM
  2. Patrick Schroedl's Avatar
    Over WiFi or cellular?
    Any way you want it. Hell, I could throw in Wi-Fi Direct and NFC. I've worked with both of those over the past month anyway.
    AppleBonker and davidnc like this.
    11-03-2012 10:44 PM
  3. AppleBonker's Avatar
    Any way you want it. Hell, I could throw in Wi-Fi Direct and NFC. I've worked with both of those over the past month anyway.
    WiFi control is worthless to me. I can just get up and do it. Cellular is far more interesting, but I'll have to think about what would be useful for me.
    11-03-2012 10:47 PM
  4. 2defmouze's Avatar
    Just saw Argo, was pretty good. So tired tho.. Weird considering me and wifey slept til 5 today ;D


    Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2
    11-03-2012 11:11 PM
  5. davidnc's Avatar
    Walmart guns


    sent from my Nexus
    Attached Thumbnails [Chatter] "Where everybody knows your name ..."-uploadfromtaptalk1352002435689.jpg  
    11-03-2012 11:14 PM
  6. AppleBonker's Avatar
    Just saw Argo, was pretty good. So tired tho.. Weird considering me and wifey slept til 5 today ;D


    Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2
    Wifey? Lol.
    11-03-2012 11:18 PM
  7. 2defmouze's Avatar
    Wifey? Lol.
    Tee hee.

    Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2
    11-03-2012 11:19 PM
  8. zero neck's Avatar
    Just saw Argo, was pretty good. So tired tho.. Weird considering me and wifey slept til 5 today ;D


    Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2

    ****


    hahahaha
    11-03-2012 11:19 PM
  9. NotJustAPhone's Avatar
    Just saw Argo, was pretty good. So tired tho.. Weird considering me and wifey slept til 5 today ;D


    Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2
    Fascinating.

    Sent from my SGSIII
    11-03-2012 11:23 PM
  10. 2defmouze's Avatar
    ****


    hahahaha
    Watch it buddy.

    :beer:

    Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2
    11-03-2012 11:24 PM
  11. NotJustAPhone's Avatar
    Walmart guns


    sent from my Nexus
    Pick up something new?
    AppleBonker and davidnc like this.
    11-03-2012 11:25 PM
  12. AppleBonker's Avatar
    Tee hee.

    Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2
    I feel like I can see you glowing from here. This chick must be bangin
    11-03-2012 11:26 PM
  13. NotJustAPhone's Avatar
    ****


    hahahaha
    Watch it buddy.

    :beer:

    Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2
    I believe he's referring to you.
    11-03-2012 11:28 PM
  14. davidnc's Avatar
    Pick up something new?
    Nah just seeing what they had. ha I was just kinda browsing the store. I picked up some gun cleaning supplies tho

    sent from my Nexus
    11-03-2012 11:33 PM
  15. NotJustAPhone's Avatar
    After reading 2def's posts tonight, this song came to mind.

    AppleBonker and 2defmouze like this.
    11-03-2012 11:36 PM
  16. cole2kb's Avatar
    Jesus, there are some sounds coming from the other end of my house that I have less than no desire to be hearing.

    Related information: I live with a lesbian couple.
    11-03-2012 11:36 PM
  17. NotJustAPhone's Avatar
    Jesus, there are some sounds coming from the other end of my house that I have less than no desire to be hearing.

    Related information: I live with a lesbian couple.
    Start drinking. A lot.
    11-03-2012 11:37 PM
  18. cole2kb's Avatar
    Start drinking. A lot.
    That would require me traveling outside my bedroom and into the kitchen, which is even closer to the noise, lol. Not sure if I'm in a drinking mood this evening anyway.
    11-03-2012 11:42 PM
  19. zero neck's Avatar
    I believe he's referring to you.
    yezzir. i'm not THAT much of a sh-thead.
    11-03-2012 11:47 PM
  20. zero neck's Avatar
    I live with a lesbian couple.
    PICS OR IT DIDNT HAPPEN.

    hahha jk.
    11-03-2012 11:49 PM
  21. NotJustAPhone's Avatar
    yezzir. i'm not THAT much of a sh-thead.


    AppleBonker and davidnc like this.
    11-03-2012 11:49 PM
  22. NotJustAPhone's Avatar
    That would require me traveling outside my bedroom and into the kitchen, which is even closer to the noise, lol. Not sure if I'm in a drinking mood this evening anyway.
    Counterprogram with the porn of your choice.
    11-03-2012 11:50 PM
  23. zero neck's Avatar
    aight i guess ima stop working and drink a few before sleep. gotta finish this and some other bs tomorrow tho.

    during football. gddamn it.
    11-04-2012 12:06 AM
  24. NotJustAPhone's Avatar
    aight i guess ima stop working and drink a few before sleep. gotta finish this and some other bs tomorrow tho.

    during football. gddamn it.
    It's about time you enjoyed your Saturday.

    Sent from my SGSIII
    11-04-2012 12:06 AM
  25. cole2kb's Avatar
    This. Is. So. Good.



    - - - Updated - - -
    11-04-2012 12:08 AM
52,421 ... 670671672673674 ...
LINK TO POST COPIED TO CLIPBOARD