11-15-2017 02:15 PM
52,436 ... 879880881882883 ...
tools
  1. dancing-bass's Avatar
    ".... so this one time, at band camp...."



    EDIT: This was actually supposed to be #21999. I lol'd when I saw it was #22000
    11-29-2012 09:03 PM
  2. taylorz_412's Avatar
    :sly:

    Sent from my SCH-I535 using Tapatalk 2
    11-29-2012 09:05 PM
  3. Patrick Schroedl's Avatar
    11-29-2012 09:09 PM
  4. davey11's Avatar
    Bring it folks!
    Weren't you 21k too?
    Congrats

    Sent from my Toro ()
    11-29-2012 09:10 PM
  5. chubb's Avatar
    ".... so this one time, at band camp...."



    EDIT: This was actually supposed to be #21999. I lol'd when I saw it was #22000
    You ******* #22k with a joke you ought to be ashamed

    Sent from my Galaxy Nexus using Android Central Forums
    11-29-2012 09:10 PM
  6. chubb's Avatar
    Looks just as good as the pizza I had at pizza tugos in west ocean city yesterday

    Sent from my Galaxy Nexus using Android Central Forums
    11-29-2012 09:12 PM
  7. davey11's Avatar
    Ok wait, tapa shows bonkers with 22k.
    [Chatter] "Where everybody knows your name ..."-uploadfromtaptalk1354241699949.jpg

    Sent from my Toro ()
    11-29-2012 09:15 PM
  8. dancing-bass's Avatar
    yeah. 21K was due to insomnia, and 22k was a total fluke.

    I think I'll go buy a lotto ticket tomorrow....
    11-29-2012 09:17 PM
  9. dancing-bass's Avatar
    Ok wait, tapa shows bonkers with 22k.
    Web shows my lame post as 22k. Meh, no biggie. Bonkers, if you want the 22k title, it's yours
    11-29-2012 09:18 PM
  10. dancing-bass's Avatar
    If anyone's on G+, feel free to circle me. I'm not active on there often, but hey... I'm only actually starting to use it rather then letting it sit idle.

    Anyway, if you want to: https://plus.google.com/102123201175089934903/posts
    AppleBonker and mrro82 like this.
    11-29-2012 09:23 PM
  11. AppleBonker's Avatar
    Web shows my lame post as 22k. Meh, no biggie. Bonkers, if you want the 22k title, it's yours
    Nope. Its all yours. Davey's TT is busted
    11-29-2012 09:23 PM
  12. 2defmouze's Avatar
    You guys always hitting them k-posts when I'm preoccupied lol

    Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2
    11-29-2012 09:25 PM
  13. davey11's Avatar
    Yea just looked on the browser, tapa is whacked.

    Sent from my Toro ()
    11-29-2012 09:26 PM
  14. 2defmouze's Avatar
    If anyone's on G+, feel free to circle me. I'm not active on there often, but hey... I'm only actually starting to use it rather then letting it sit idle.

    Anyway, if you want to: https://plus.google.com/102123201175089934903/posts
    You has been circled. :thumbup:

    Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2
    11-29-2012 09:26 PM
  15. AppleBonker's Avatar
    preoccupied
    Bow-chicka-wow-wow
    11-29-2012 09:34 PM
  16. 2defmouze's Avatar
    Bow-chicka-wow-wow
    Indeed
    And you are a master of sly edits this evening sir lol

    Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2
    11-29-2012 09:36 PM
  17. AppleBonker's Avatar
    I got skills. No denying that.
    11-29-2012 09:41 PM
  18. dancing-bass's Avatar
    For my fellow RED fans... so aparently this is the first single off the new album (3/5/2013). The clips I've heard indicate a slight shift in how they sound. This one is kinda meh -- probably more of a top 40 type single then a hard rock single... Hope this isn't the official video for it because after the video they did for "Feed the Machine" I'll be really disappointed if it is.

    Anyway,

    If you like their other stuff, let me know what you think of this one. Personally I think it's kinda "fluffy" considering their previous work... but I'll wait till I hear more
    11-29-2012 09:49 PM
  19. AppleBonker's Avatar
    You've mentioned them enough lately that I've gone on a Red kick. Been listening their stuff on shuffle for a few days now.

    That song isn't really my cup of tea, but I'll reserve judgement for the complete album.
    mrro82 and NotJustAPhone like this.
    11-29-2012 09:54 PM
  20. zero neck's Avatar
    Drinking natty ice, watching Rutgers, Atlanta, and spurs.

    Let's go
    11-29-2012 09:57 PM
  21. dancing-bass's Avatar
    You've mentioned them enough lately that I've gone on a Red kick. Been listening their stuff on shuffle for a few days now.

    That song isn't really my cup of tea, but I'll reserve judgement for the complete album.
    Yeah, I know what you mean. For me RED is pretty much a fallback if I don't know what I want to listen to. As for the "new sound", I've heard a few times that it's Skillet+Seether+ RED thrown into a blender. Which could be a good thing, but man... I love the classical elements (strings, choral arrangements, etc) they had in the first 3 albums. I hope they continue that!

    EDIT: I won't post the link, but search YouTube for "Nothing and Everything" and you'll get a good idea of how good they are with arranging strings (Be warned, it is a ballad, very slow but the strings build some wicked intensity into it starting about halfway into the track)
    11-29-2012 09:58 PM
  22. AppleBonker's Avatar
    Drinking natty ice
    Why?!?

    Edit: and will do ^
    11-29-2012 10:07 PM
  23. Patrick Schroedl's Avatar
    For my fellow RED fans... so aparently this is the first single off the new album (3/5/2013). The clips I've heard indicate a slight shift in how they sound. This one is kinda meh -- probably more of a top 40 type single then a hard rock single... Hope this isn't the official video for it because after the video they did for "Feed the Machine" I'll be really disappointed if it is.

    Anyway,

    If you like their other stuff, let me know what you think of this one. Personally I think it's kinda "fluffy" considering their previous work... but I'll wait till I hear more
    THIS is what I needed while I work on this damn trip. I listened to RED a long time ago and had forgotten about it until I saw your post.. chatter has been doing that to me a lot lately. It's great.

    Years ago, this song was high on my list:



    Edit: this one too.
    11-29-2012 10:11 PM
  24. nexusisneecesary's Avatar
    someone posted a link to this in the podcast chat look its a nexus 7 dock holy crap... to bad its on the asus japan website come on lets see some love for the us..
    ?Nexus 7 accessory?Nexus 7 ????????????? - ASUS Shop oh man ab is gonna have a riot editing this one lol... my internet has literally died after that podcast lol...
    NotJustAPhone and mrro82 like this.
    11-29-2012 10:21 PM
  25. NotJustAPhone's Avatar
    Leaving work now. Quick drink then off to home. Long day tomorrow.

    Sent from my SGSIII
    AppleBonker, mrro82 and davidnc like this.
    11-29-2012 10:24 PM
52,436 ... 879880881882883 ...
LINK TO POST COPIED TO CLIPBOARD