1. benjamin19's Avatar
    over the past week my OS has crashed 3 times. My wife's phone is so slow now it's ridiculous. All has happened since the TMO patch.
    This is very unfortunate. The wife and myself are on the October Security patch, and so far none of the AT&T updates have caused issues with ours so far. Such ashame that carriers have so much involvement on updates. Really makes me envious of Pixel and iPhone updates.
    Jeremiah Bonds likes this.
    10-17-2017 09:01 PM
  2. hawklet00's Avatar
    This is very unfortunate. The wife and myself are on the October Security patch, and so far none of the AT&T updates have caused issues with ours so far. Such ashame that carriers have so much involvement on updates. Really makes me envious of Pixel and iPhone updates.
    apple has been able to strong arm the carriers, google/samsung/lg/etc. need to do the same and tell the carriers to f off and put the updates out.
    Yesterday 09:37 AM
  3. Jeremiah Bonds's Avatar
    This is very unfortunate. The wife and myself are on the October Security patch, and so far none of the AT&T updates have caused issues with ours so far. Such ashame that carriers have so much involvement on updates. Really makes me envious of Pixel and iPhone updates.
    It's very bad. It's actually pushed me to leave my beloved G6
    Today 02:33 AM
  4. X1tymez's Avatar
    Maybe all Tmobile updated require us to add new lines. Lol.

    In market for new phone.
    Today 02:35 AM
  5. Jeremiah Bonds's Avatar
    One thing I noticed is camera seen slow. Always missed capture moment.
    My wife's is sooooo slow now
    Today 02:37 AM
  6. Jeremiah Bonds's Avatar
    Today 09:48 AM
  7. hawklet00's Avatar
    hahahaha....wtf? smdh.....
    Today 01:35 PM
  8. Jeremiah Bonds's Avatar
    hahahaha....wtf? smdh.....
    That's the fourth time in the last week and a half.
    Today 01:46 PM
  9. Almeuit's Avatar
    That's the fourth time in the last week and a half.
    Dang so the LG update is messing with you as bad as it did Leo's G6 as well ?
    Today 01:55 PM
  10. Jeremiah Bonds's Avatar
    Dang so the LG update is messing with you as bad as it did Leo's G6 as well ?
    Yeah at first my battery was just lesser, but over the last couple of weeks it's been degrading. My wife's doesn't vibrate anymore and hers in very sluggish.. My OS crashes now. It's infuriating.
    Today 02:02 PM
  11. devaa's Avatar
    Why don't u guys downgrade it ?
    Jeremiah Bonds likes this.
    Today 02:08 PM
  12. hawklet00's Avatar
    Yeah at first my battery was just lesser, but over the last couple of weeks it's been degrading. My wife's doesn't vibrate anymore and hers in very sluggish.. My OS crashes now. It's infuriating.
    i hate to suggest them, but maybe a factory reset or warranty exchange?
    Today 03:00 PM
  13. Jeremiah Bonds's Avatar
    Yeah I'm going to do a factory exchange once my new phones come in.
    Today 04:23 PM
  14. Jeremiah Bonds's Avatar
    Why don't u guys downgrade it ?
    Good question, don't really want to do that I shouldn't be subjected to that as a customer of my phone company.
    Today 04:23 PM
  15. devaa's Avatar
    At 1st when i put V10T update i wanted to go back to V10N because a lt 1st battery seemed very bad. But then i started getting crazy SoT 7h+, there where no laggs anymore.. And **** like that so.. Idk just try to put last stock firmware...
    Today 05:22 PM
90 ... 234

Similar Threads

  1. update for unlocked plus
    By Frostyuk72 in forum Samsung Galaxy S8 & S8+
    Replies: 42
    Last Post: 08-30-2017, 08:59 AM
  2. How often do you use mobile payments?
    By Premium1 in forum General News & Discussion
    Replies: 34
    Last Post: 07-27-2017, 12:09 PM
  3. T-Mobile vs. Unlocked version
    By wynand32 in forum HTC U11
    Replies: 6
    Last Post: 07-25-2017, 02:32 PM
  4. Does U11 work with T mobile?
    By Blader726 in forum HTC U11
    Replies: 6
    Last Post: 07-24-2017, 08:39 PM
  5. Soundboost *1* Update.
    By fr4nk1yn in forum Moto Mods
    Replies: 0
    Last Post: 07-24-2017, 07:32 PM
LINK TO POST COPIED TO CLIPBOARD