1. flyingkytez's Avatar
    Add a drop of hair conditioner and rub it in dry with a microfiber cloth. Should resist oil and fingerprints and bring back smoothness. Also works on tables and other surfaces. Always test it out first just incase. I have the Suave Coconut Conditioner from Walmart that I used.
    thunder18 and Laura Knotek like this.
    03-09-2018 11:11 AM
  2. SpookDroid's Avatar
    And your phone smells like coconut now
    anon(9485947) and thunder18 like this.
    03-09-2018 11:54 AM
  3. flyingkytez's Avatar
    And your phone smells like coconut now
    Smells great!
    03-09-2018 11:30 PM
  4. SpookDroid's Avatar
    Funny story, not related but totally related: When I got my very first phone (besides the Motorola StarTac and Nokia whatevernumberitwas my family had given me), I used it for over a year and a half (LG Slim... Loved that phone!) and then passed it on to my sister when I got my next one... I didn't notice it but apparently the phone REEKED of my cologne.. Every phone I've sold/given away after that has the same effect hahaha.
    03-10-2018 06:12 PM
  5. flyingkytez's Avatar
    Funny story, not related but totally related: When I got my very first phone (besides the Motorola StarTac and Nokia whatevernumberitwas my family had given me), I used it for over a year and a half (LG Slim... Loved that phone!) and then passed it on to my sister when I got my next one... I didn't notice it but apparently the phone REEKED of my cologne.. Every phone I've sold/given away after that has the same effect hahaha.
    I bought a used camera on Craigslist and the camera smelled HORRIBLE! NOTHING took away the nasty smell. Then I remembered the old used coffee grounds trick and rubbed it all over the camera and left it on for 24 hours. The smell was completely gone, though it sorta smelled like coffee, which is better than before though.
    Laura Knotek likes this.
    03-10-2018 10:07 PM
  6. SpookDroid's Avatar
    Good thing my cologne does smell good hehe always get asked about it, apparently not commonly found in the US. But yeah, when the phone is for a girl...not so good
    03-10-2018 11:22 PM
  7. Mike Dee's Avatar
    Funny story, not related but totally related: When I got my very first phone (besides the Motorola StarTac and Nokia whatevernumberitwas my family had given me), I used it for over a year and a half (LG Slim... Loved that phone!) and then passed it on to my sister when I got my next one... I didn't notice it but apparently the phone REEKED of my cologne.. Every phone I've sold/given away after that has the same effect hahaha.
    If your cologne arrives twenty minutes before you do, you have issues.
    MA2GA28 likes this.
    03-11-2018 10:27 AM
  8. Mike Dee's Avatar
    Good thing my cologne does smell good hehe always get asked about it, apparently not commonly found in the US. But yeah, when the phone is for a girl...not so good
    Is the scent Locker Room #5 or Eau de Skunk?
    03-11-2018 10:28 AM
  9. Mike Dee's Avatar
    I bought a used camera on Craigslist and the camera smelled HORRIBLE! NOTHING took away the nasty smell. Then I remembered the old used coffee grounds trick and rubbed it all over the camera and left it on for 24 hours. The smell was completely gone, though it sorta smelled like coffee, which is better than before though.
    Wouldn't the coffee grinds make your pictures a little grainy?
    SpookDroid and thunder18 like this.
    03-11-2018 10:29 AM
  10. flyingkytez's Avatar
    Good thing my cologne does smell good hehe always get asked about it, apparently not commonly found in the US. But yeah, when the phone is for a girl...not so good
    I'm sorta allergic to perfume and cologne lol
    03-11-2018 12:34 PM
  11. flyingkytez's Avatar
    Wouldn't the coffee grinds make your pictures a little grainy?
    Just rub it on the outer body, careful not to let it get inside the unit. The lens cap was left on. Trust me, the camera smelled like pee, I had to do something.
    03-11-2018 12:35 PM
  12. SpookDroid's Avatar
    If your cologne arrives twenty minutes before you do, you have issues.
    Haha no, people only smell it when I'm near. It's 212 VIP by Carolina Herrera. (trust me, guys and gals love it, so no matter what you're bound to attract an audience ). But what I hadn't noticed is that it rubs onto my phones. So now my phone smells as good as me yay
    03-11-2018 03:14 PM
  13. Mike Dee's Avatar
    Haha no, people only smell it when I'm near. It's 212 VIP by Carolina Herrera. (trust me, guys and gals love it, so no matter what you're bound to attract an audience 😉). But what I hadn't noticed is that it rubs onto my phones. So now my phone smells as good as me yay
    Well you're not supposed to drown yourself in it even though your phone is water resistant.
    03-11-2018 03:17 PM
  14. thunder18's Avatar
    Add a drop of hair conditioner and rub it in dry with a microfiber cloth. Should resist oil and fingerprints and bring back smoothness. Also works on tables and other surfaces. Always test it out first just incase. I have the Suave Coconut Conditioner from Walmart that I used.
    Okay, so I just tried it with a small dot of Head & Shoulder conditioner and wow! That's amazing. Thank you! Where did you come across that trick?
    03-12-2018 11:23 AM
  15. Mike Dee's Avatar
    Okay, so I just tried it with a small dot of Head & Shoulder conditioner and wow! That's amazing. Thank you! Where did you come across that trick?
    Your phone is now dandruff free too!
    SpookDroid and thunder18 like this.
    03-13-2018 09:23 AM

Similar Threads

  1. how to sort app icons in Android 5.1 on Galaxy S4?
    By Android Central Question in forum Ask a Question
    Replies: 5
    Last Post: 04-02-2018, 02:17 PM
  2. S9 Plus going back
    By zipro in forum Samsung Galaxy S9 & S9+
    Replies: 55
    Last Post: 03-12-2018, 05:38 AM
  3. My samsung s5 wont answer calls when im in an app does anyone know how to fix it?
    By Android Central Question in forum Ask a Question
    Replies: 1
    Last Post: 03-09-2018, 05:35 PM
  4. How do I transfer photos from an old flip phone to an ipad?
    By Android Central Question in forum Ask a Question
    Replies: 1
    Last Post: 03-09-2018, 04:35 PM
  5. Cant get in to my new tablet...
    By Android Central Question in forum Ask a Question
    Replies: 1
    Last Post: 03-09-2018, 04:32 PM
LINK TO POST COPIED TO CLIPBOARD