1. cogic740's Avatar
    The wide wide world of Samsung rumor is at it again. The story goes Samsung may start selling refurbished Note 7s non-exploding batteries as Refrubs. for considerably less. Would you take the deal. After all, "Third time is a charm".
    02-21-2017 08:54 PM
  2. TwitchyPuppy's Avatar
    Unless I feel like jeopardizing my personal safety, nope.
    To me, that name is burnt, pun intended.
    egood71 likes this.
    02-21-2017 08:57 PM
  3. cogic740's Avatar
    There is also the no travel ban to deal with. At best they would do well to use a slightly smaller battery.
    02-21-2017 09:43 PM
  4. jimd1050's Avatar
    Why are you asking this in a Note 5 Forum when there's already a thread on this subject in the Note 7 Forum?
    02-21-2017 10:57 PM
  5. cogic740's Avatar
    Brought it up here for the sake of conversation and curiosity. Didn't mean to break the scared rules. Geez relax.
    recDNA likes this.
    02-22-2017 12:41 PM
  6. jimd1050's Avatar
    Brought it up here for the sake of conversation and curiosity. Didn't mean to break the sacred rules. Geez relax.
    Yeah Sorry, I just really loved my Note 7s, both of them and I'm tired of reading the crap from the people that actually kept them against all common sense and put themselves as well as other people in danger. Now, this rumor comes out about Samsung and gets everyone over on that Forum all hyped up even though it states clearly that IF IT EVER HAPPENS, it will only be in Vietnam and India. Then I came here and saw this post... sorry I came down on you guys! I really shouldn't have!
    02-22-2017 01:26 PM
  7. texn884's Avatar
    I would if the price is right why not, i bet they throw in a fire extinguisher to hang on your other hip! LMAO

    Yes I would being serious if the price is sweet
    02-22-2017 01:40 PM
  8. cogic740's Avatar
    Yeah Sorry, I just really loved my Note 7s, both of them and I'm tired of reading the crap from the people that actually kept them against all common sense and put themselves as well as other people in danger. Now, this rumor comes out about Samsung and gets everyone over on that Forum all hyped up even though it states clearly that IF IT EVER HAPPENS, it will only be in Vietnam and India. Then I came here and saw this post... sorry I came down on you guys! I really shouldn't have!
    Lol No worries. I apologize for hitting on sensitive subject. I completely understand. The whole Note 7 debacle really needs to go away.
    jimd1050 and yarnsrj like this.
    02-22-2017 04:16 PM
  9. Kevin OQuinn's Avatar
    02-22-2017 05:17 PM

Similar Threads

  1. Asus 302 play store not available?
    By Easton091 in forum ASUS Chromebooks
    Replies: 2
    Last Post: 09-21-2017, 08:55 AM
  2. Screen will not sleep in accordance with settings
    By beeare in forum Moto Z Force
    Replies: 7
    Last Post: 02-22-2017, 06:28 PM
  3. i deleted storage but it did not go. urgent!!
    By AC Question in forum Ask a Question
    Replies: 3
    Last Post: 02-21-2017, 08:15 PM
  4. HTC One M8 Proximity Sensor not working
    By KC Baltz in forum HTC One M8
    Replies: 0
    Last Post: 02-21-2017, 02:52 PM
  5. Apps not working when connected to wifi.
    By Mhuff4kids in forum General Help and How To
    Replies: 1
    Last Post: 02-21-2017, 11:34 AM
LINK TO POST COPIED TO CLIPBOARD