09-09-2016 07:12 PM
127 ... 3456
tools
  1. Gmoney600's Avatar
    To Each their own but the packaging is important to me. I have all my iphone boxes and the S7E packaging was beautiful. Its beyond comprehension why At&t would do this. Apple would never allow them to do this to one of their phones
    08-20-2016 02:05 AM
  2. seafoodlover88's Avatar
    To Each their own but the packaging is important to me. I have all my iphone boxes and the S7E packaging was beautiful. Its beyond comprehension why At&t would do this. Apple would never allow them to do this to one of their phones
    That because Apple have standard that Samsung doesn't have. Apple is not a better phone but my dad only buy apple because that company has good support and can go to an Apple store to get your phone fix anytime instead of sending it in.
    Squeeze Play likes this.
    08-20-2016 05:28 AM
  3. dougie1792's Avatar
    I know how you feel
    08-20-2016 05:48 AM
  4. Nostromo79's Avatar
    Yes, this is legit.

    Let's back up for a minute.. Samsung is all about marketing their Galaxy brand with all these ads on the internet as well thru the olympics. All these carriers are using Samsung boxes.. at least as far as I know.

    And there's plenty of unbox vids with Samsung branding... and again all carriers are using these Samsung boxes, but nooooo.. AT&T decides to use their cheap box. But on top of that charge AT&T customers 30 bucks more and it's suppose to be "ahhh whatever."

    I do understand the simple logic "it's just a box"... but it's the principle of it, as consumers paying AT&T upgraded fees to feel cheated is uncalled for. Sometimes a line has to be drawn.
    Samsung's Olympic-branded S7 Edge comes with a really attractive presentation box. I thought of buying one of those but I did just buy an S7 Edge at the end of June; apparently my smartphone 'addiction' does have a ceiling. An Olympic-branded Note 7 would have been a nice nod to collectors and the outgoing 2016 Olympics. I saved all of the boxes which my phones came in since my Palm Treo 650 back in '04. I have a special box (!) for those boxes kept in cool, dry storage so that the glue doesn't deteriorate.
    08-20-2016 06:11 AM
  5. JawjaBill's Avatar
    At the beginning of the thread I was like, "this is about a box?" and then I saw the box.
    08-20-2016 07:30 AM
  6. From A Buick 8's Avatar
    Now because of this I'm kinda excited to see how my Note 7 from Verizon shows up tomorrow. Lol.
    It will be in the official Samsung box, just like God intended.
    hpl likes this.
    08-20-2016 08:53 AM
  7. LLcdPH's Avatar
    I agree and I am NOT happy. I save the box to resell the phone on Craigslist when I'm ready and having a pristine original box and materials makes a difference in the price you get when reselling. THIS POS is going to cost ME when reselling. BS!
    LegalAmerican and fgcchevy like this.
    08-20-2016 11:24 AM
  8. CrisG's Avatar
    Wow. It is rather ugly.
    08-20-2016 11:45 AM
  9. LegalAmerican's Avatar
    Imagine Samsung doing up their Olympic Special Edition packaging in their warehouse and then AT&T busts down the door like the Kool-Aid man and starts bending all of them over as they replace the nice olympic packaging with their crap AT&T boxes. And then the olympians who happen to use AT&T get that trash box while the others get the full olympic treatment.

    God bless Verizon, T-Mobile and Sprint. Never thought I'd say that.
    08-20-2016 02:59 PM
  10. PlaybookFanatic's Avatar
    Wait. Y'all still in here talking about a box? LOL

    Happy Saturday, folks.
    zmann and Inevitable Flux like this.
    08-20-2016 03:00 PM
  11. Denisej's Avatar
    Wait. Y'all still in here talking about a box? LOL

    Happy Saturday, folks.
    LMBO!!!!
    PlaybookFanatic likes this.
    08-20-2016 03:18 PM
  12. PlaybookFanatic's Avatar
    LMBO!!!!
    Listen. I'm just...stop....you're gonna make me laugh even harder. It's....a box. LOL

    Dang it AT&T!  I wanted a better box!-box-003.jpg
    Denisej, jimd1050, Joe378 and 1 others like this.
    08-20-2016 03:22 PM
  13. jimd1050's Avatar
    Listen. I'm just...stop....you're gonna make me laugh even harder. It's....a box. LOL

    Click image for larger version. 

Name:	box-003.jpg 
Views:	37 
Size:	180.2 KB 
ID:	236318
    Dang it AT&T!  I wanted a better box!-laugh_2.jpg
    08-20-2016 03:48 PM
  14. dlgus's Avatar
    Yeah, that box is kinda cool...
    08-20-2016 03:53 PM
  15. jimd1050's Avatar
    Dudes, maybe we can start a Blackmarket Business printing empty counterfeit Samsung Note 7 boxes for resale 2 years from now. Yeah, that's the ticket!
    PlaybookFanatic likes this.
    08-20-2016 03:53 PM
  16. PlaybookFanatic's Avatar
    Dudes, maybe we can start a Blackmarket Business printing empty counterfeit Samsung Note 7 boxes for resale 2 years from now. Yeah, that's the ticket!
    I'm selling mine now for 299.99 with a 50 dollar mail in rebate. LOL
    jimd1050 likes this.
    08-20-2016 05:22 PM
  17. jimd1050's Avatar
    I'm selling mine now for 299.99 with a 50 dollar mail in rebate. LOL
    Dang it AT&T!  I wanted a better box!-laugh.jpg
    PlaybookFanatic likes this.
    08-20-2016 11:24 PM
  18. sweetypie31's Avatar
    It's a nice box, but it's a box. The only way I would pay attention or even care about this box is if they shipped it to me empty. 😂😂
    shaleem and ladyc0524 like this.
    08-21-2016 12:04 AM
  19. seafoodlover88's Avatar
    Listen. I'm just...stop....you're gonna make me laugh even harder. It's....a box. LOL

    Click image for larger version. 

Name:	box-003.jpg 
Views:	37 
Size:	180.2 KB 
ID:	236318
    I'll take that box over the AT&T box. Gosh my 25 dollars Alcatel phone box look better than that AT&T box. I was like OP is crazy until I saw the box and broke out laughing so hard.
    08-21-2016 01:14 AM
  20. rsmin's Avatar
    Shoot, I would take mine in a paper bag if I could just get one! Still waiting on the one I preordered from August 3rd.
    08-21-2016 02:37 AM
  21. miyari's Avatar
    I legit did a Google Search of, "galaxy note 7 at&t box is awful" specifically hoping to find a thread like this in which I could voice my disgust. My people. My partner and I went to pick our phones up and I was so excited to see how snazzy the box was when he got his Verizon phone (I really do enjoy the experience of great packaging). Then, when my AT&T phone came around I was just like, "Wait, what?" I thought I was getting a used phone in a replacement box or something. Definitely took away some of the retail "magic" of such a purchase. Also, he got a cute little plastic box for the included earbuds and mine are in a crap plastic baggy. Also, no AT&T, I do not want DirecTV holy crap.

    I've gotten refurbished crap in better packaging. I can't believe Samsung doesn't see the nice fancy box as being part of their branding and the luxury of buying a $900 phone.
    Thisistip likes this.
    08-21-2016 02:43 AM
  22. omgitselaine's Avatar
    Shoot, I would take mine in a paper bag if I could just get one! Still waiting on the one I preordered from August 3rd.
    Sorry to hear this and I can feel your paaaain !?!?!

    Hopefully you'll have yours soon ....... nice box or not ?!
    08-21-2016 06:37 AM
  23. rsmin's Avatar
    Sorry to hear this and I can feel your paaaain !?!?!

    Hopefully you'll have yours soon ....... nice box or not ?!
    Thanks Elaine, last time I pre-order from Samsung. Next time Will try and just walk in the store..
    08-21-2016 08:32 AM
  24. LegalAmerican's Avatar
    I am glad everyone had a chance to laugh at those of us who keep their boxes and wanted a nice looking box. Unfortunately for everyone who throws their boxes away and laughed at us for caring about it when all you do is throw it away, AT&T may or may not charge a restocking fee due to the lack of original packaging. Hopefully not, but yet another reason why they should just leave these in the nice packaging.
    Jona005 likes this.
    09-09-2016 04:54 PM
  25. soldier45's Avatar
    AT&T has never had a nice box as advertised on Youtube and other places. Those nice boxes are always the unlocked or international versions. Want one of those have to order it. My box goes in the closet in the pile of other crappy boxes the minute i get it home and take out the charger anyway.
    09-09-2016 06:26 PM
127 ... 3456

Similar Threads

  1. Need advise from people who have used it...
    By Brunothesheep in forum Samsung Galaxy S7 edge Cases & Accessories
    Replies: 4
    Last Post: 10-25-2016, 02:45 AM
  2. Dang I fractured my S7E screen
    By stevensondrive in forum Samsung Galaxy S7 edge
    Replies: 16
    Last Post: 08-23-2016, 04:02 PM
  3. Replies: 3
    Last Post: 08-20-2016, 03:58 PM
  4. how is android nouget is it better then marshmellow?
    By Goosinurwife in forum Android 7.0 Nougat
    Replies: 5
    Last Post: 08-20-2016, 09:47 AM
  5. Best Buy Opening at what time Friday 8-19?
    By JOHNGAETANO in forum Samsung Galaxy Note 7
    Replies: 5
    Last Post: 08-18-2016, 01:29 PM
LINK TO POST COPIED TO CLIPBOARD