10-08-2017 09:46 PM
70 123
tools
  1. Dankees's Avatar
    So, I'm clicking through my e-mailed link to upgrade, but the $425 off option isn't showing.

    Why not? What can I do? Today is the last day to also score a freebie.
    09-24-2017 07:31 AM
  2. pdqgp's Avatar
    who is this through? Which carrier?

    I picked up a BOGO from AT&T thus my son is moving to a Note 8 now too.
    09-24-2017 07:39 AM
  3. Dankees's Avatar
    Verizon via Samsung.com.

    It was for those who had a Note 7.
    09-24-2017 07:45 AM
  4. race4life's Avatar
    https://www.reddit.com/r/GalaxyNote8...ers_promotion/

    This was posted over in Reddit. Looks like they may have changed the process right in the middle of all this and didn't tell anyone.
    09-24-2017 08:15 AM
  5. TheDonJ77's Avatar
    https://www.reddit.com/r/GalaxyNote8...ers_promotion/

    This was posted over in Reddit. Looks like they may have changed the process right in the middle of all this and didn't tell anyone.
    So what's the process now? Do we have to call in or do it via chat? Why would they change the process in the middle of everything............smh
    Dankees likes this.
    09-24-2017 08:40 AM
  6. Dankees's Avatar
    Yeah, what the hell? This leads me to believe even more they'll screw me over.
    09-24-2017 08:58 AM
  7. TheDonJ77's Avatar
    Yeah, what the hell? This leads me to believe even more they'll screw me over.
    Exactly...........
    09-24-2017 09:05 AM
  8. alejovh1#AC's Avatar
    Same here. Trying to order and the price is just $500 but when I go check out I have to pay full price. Wtf? I even follow the link provided in their promo email.
    09-24-2017 09:05 AM
  9. Dankees's Avatar
    Would VZW (in store) match this deal if shown the e-mail?
    09-24-2017 09:18 AM
  10. TheDonJ77's Avatar
    Same here. Trying to order and the price is just $500 but when I go check out I have to pay full price. Wtf? I even follow the link provided in their promo email.
    Doesn't the promo to get the free gifts end today??
    09-24-2017 09:19 AM
  11. Dankees's Avatar
    Doesn't the promo to get the free gifts end today??
    Yes.
    09-24-2017 09:20 AM
  12. TheDonJ77's Avatar
    Yes.
    Crap, what are we supposed to do if the link is down??
    09-24-2017 09:21 AM
  13. Dankees's Avatar
    Crap, what are we supposed to do if the link is down??
    Yeah. What?
    09-24-2017 09:23 AM
  14. TheDonJ77's Avatar
    Yeah. What?
    I'm on the phone with Samsung E-commerce US team now, I'll let you know what happens.
    Dankees likes this.
    09-24-2017 09:25 AM
  15. alejovh1#AC's Avatar
    Is messed up. I’m sure it has something to do with being the last day of the freebies. I really just want to get the 425 discount.
    09-24-2017 09:32 AM
  16. TheDonJ77's Avatar
    Is messed up. I’m sure it has something to do with being the last day of the freebies. I really just want to get the 425 discount.
    This is the one thing I DON'T like about Samsung. Why make it harder for those who deserve the discount, UGH
    09-24-2017 09:34 AM
  17. alejovh1#AC's Avatar
    This is the one thing I DON'T like about Samsung. Why make it harder for those who deserve the discount, UGH
    Yep. Even considering going to the dark side at this time.
    09-24-2017 09:38 AM
  18. TheDonJ77's Avatar
    Yep. Even considering going to the dark side at this time.
    Lol, oh no, never that!
    09-24-2017 09:39 AM
  19. alejovh1#AC's Avatar
    So, I'm clicking through my e-mailed link to upgrade, but the $425 off option isn't showing.

    Why not? What can I do? Today is the last day to also score a freebie.
    Any luck getting the link to work and get the discount?
    09-24-2017 11:02 AM
  20. trucksmoveamerica#AC's Avatar
    Would VZW (in store) match this deal if shown the e-mail?
    Very doubtful. I've tried a few times and most the time get shown the door. You can get up to $480 trade in the Verizon, but the credits are spread out over 24 months.
    09-24-2017 11:10 AM
  21. TheDonJ77's Avatar
    Any luck getting the link to work and get the discount?
    Link isn't working........I was on hold with Samsung for an hour and a half before I hung up. Gonna try a chat later
    09-24-2017 11:38 AM
  22. alejovh1#AC's Avatar
    Link isn't working........I was on hold with Samsung for an hour and a half before I hung up. Gonna try a chat later
    Dang. Thanks
    09-24-2017 11:39 AM
  23. Dankees's Avatar
    I spoke with them. They said I can still get the promotion later. They said the site should work tomorrow through Wednesday (some time in there). They gave me a ticket number. I will call beforehand. The woman also asked me which free item I wanted. I also said I had a Galaxy S4 to trade in. She notated thar and said I could send that one in. I will, of course, call when I see the web-site working again (with my ticket number).

    Call today and please let us know if you get the same information.
    09-24-2017 01:14 PM
  24. alejovh1#AC's Avatar
    I did and they told me the same. Website not working properly and a ticket number as well. Will try Timoteo again.
    Dankees likes this.
    09-24-2017 01:33 PM
  25. TheDonJ77's Avatar
    I spoke with them. They said I can still get the promotion later. They said the site should work tomorrow through Wednesday (some time in there). They gave me a ticket number. I will call beforehand. The woman also asked me which free item I wanted. I also said I had a Galaxy S4 to trade in. She notated thar and said I could send that one in. I will, of course, call when I see the web-site working again (with my ticket number).

    Call today and please let us know if you get the same information.
    What number are y'all calling???
    09-24-2017 01:51 PM
70 123

Similar Threads

  1. WiFi off constantly.
    By Chuckcell in forum Google Pixel & Pixel XL
    Replies: 4
    Last Post: 09-25-2017, 04:15 PM
  2. On a LG Stylo 3, how do I turn off the auto-select feature?
    By rainman99336 in forum More LG Phones
    Replies: 1
    Last Post: 09-24-2017, 08:40 PM
  3. Why does my Nexus 5 keeps switching itself off?
    By richardbagz in forum Google Nexus 5
    Replies: 1
    Last Post: 09-24-2017, 08:36 PM
  4. Unable to factory reset and upgrade(bootloop).
    By Sarthak Saxena2 in forum Ask a Question
    Replies: 3
    Last Post: 09-24-2017, 10:39 AM
LINK TO POST COPIED TO CLIPBOARD