12-01-2013 07:20 PM
363 ... 1112131415
tools
  1. GrooveRite's Avatar
    Except the PT Cruiser. Ugliest damn car on the planet.
    Oh, you mean the glorified modern day mini hurst! Yeah, I agree with your assessment, lol!
    03-22-2013 09:47 AM
  2. xlDeMoNiClx's Avatar
    Oh, you mean the glorified modern day mini hurst! Yeah, I agree with your assessment, lol!
    It is Chrysler afterall.
    03-22-2013 09:50 AM
  3. cormaster628's Avatar
    Man I love the 500s, especially the abarth model. Better than my beat up 2004 cavalier

    Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2
    03-22-2013 11:27 AM
  4. smooth4lyfe's Avatar
    Funny how thread topic turned from phones to cars lol
    geekymcfly likes this.
    03-22-2013 11:58 AM
  5. xtn's Avatar
    Except the PT Cruiser. Ugliest damn car on the planet.
    Second ugliest. Have you forgotten about the Pontiac Aztec?

    Sent from my SPH-D710 using Tapatalk 2
    TBolt likes this.
    03-22-2013 12:23 PM
  6. xlDeMoNiClx's Avatar
    Second ugliest. Have you forgotten about the Pontiac Aztec?

    Sent from my SPH-D710 using Tapatalk 2
    Never heard of it. I'm not that into cars.

    Sent from my Nexus 10 using Android Central Forums
    03-22-2013 12:40 PM
  7. The Real X Dawg's Avatar
    Second ugliest. Have you forgotten about the Pontiac Aztec?

    Sent from my SPH-D710 using Tapatalk 2
    I only seen in it in pictures. I would like to keep it that way.

    Sent from my Jelly Bean chomping Infuse 4G!
    03-22-2013 01:00 PM
  8. xlDeMoNiClx's Avatar
    Second ugliest. Have you forgotten about the Pontiac Aztec?

    Sent from my SPH-D710 using Tapatalk 2
    I just looked it up. I definitely think the PT Cruiser looks worse.

    Sent from my Nexus 10 using Android Central Forums
    03-22-2013 01:03 PM
  9. Johnly's Avatar
    Aztec is worse. And screw you Samsung.

    Sent from my SCH-I605 using Tapatalk 2
    03-22-2013 01:22 PM
  10. GadgetgirL76's Avatar
    So true!!! I am glad that I own a GN2!

    sent from my AT&T GN2
    Johnly likes this.
    03-22-2013 01:26 PM
  11. GadgetgirL76's Avatar
    Just teasing guys but I had to laugh at some of the pics people are posting in the comments section of the Verge's S4 articles lol.

    http://cdn.memegenerator.net/instanc...x/36187968.jpg

    http://24.media.tumblr.com/766ecda3a...glwyo1_400.gif
    So true!!! I am glad that I own a GN2!!!

    sent from my AT&T GN2
    03-22-2013 01:31 PM
  12. MikeLip's Avatar
    Man I love the 500s, especially the abarth model. Better than my beat up 2004 cavalier

    Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2
    Eh, the Abarth is just another car. Now the model advertising it is a different matter
    03-22-2013 01:36 PM
  13. omniusovermind's Avatar
    Funny how thread topic turned from phones to cars lol
    yeah we might as well sabotage this thread to death now lol. We've all pretty much argued and counter-argued it to death at this point so now it's just a chat lounge
    03-22-2013 05:38 PM
  14. TBolt's Avatar
    yeah we might as well sabotage this thread to death now lol. We've all pretty much argued and counter-argued it to death at this point so now it's just a chat lounge
    What a shame ... we did not make the "top" S4 threads list.

    From the forums: Top Samsung Galaxy S4 threads | Android Central

    I guess we didn't have enough dedicated Samsung fanbois to make the thread marketable. haha.
    Aquila likes this.
    03-22-2013 08:41 PM
  15. Johnly's Avatar
    So true!!! I am glad that I own a GN2!!!

    sent from my AT&T GN2
    And they will cry......we all read them..............sad!
    03-22-2013 08:46 PM
  16. xlDeMoNiClx's Avatar
    Aztec is wors. And screw you Samsung.

    Sent from my SCH-I605 using Tapatalk 2
    PT Cruiser is worst. :P And go Samsung! lol
    03-22-2013 08:52 PM
  17. Johnly's Avatar
    PT Cruiser is worst. :P And go Samsung! lol
    yup............and fail..............
    03-22-2013 09:03 PM
  18. TheOtherBill's Avatar
    PT Cruiser is worst. :P And go Samsung! lol
    Wait! You forgot the iCar
    03-22-2013 09:04 PM
  19. Johnly's Avatar
    So true!!! I am glad that I own a GN2!!!

    sent from my AT&T GN2
    do not get used to it........the pt fails will come!!!!

    - - - Updated - - -

    the truth!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lol!
    03-22-2013 09:04 PM
  20. MikeLip's Avatar
    PT Cruiser is worst. :P And go Samsung! lol
    The Aztec at least had decent visibility. I rented a PT Cruiser. Try driving that in Chicago traffic! You can't see anything.

    Now, back to the S4 - I'm kind of torn on this one. I have the S3 and Note 2. The Note is really fast and I love that display. The S3 is not so fast but it's more than fast enough. I'd miss the big screen though. Honestly the N2 seems as sharp as the S3 to me and it's a pleasure to read on. Plus it serves as a tab when my tabs are elsewhere. I tried the DNA with it's 5" screen and I didn't see any advantage to the extra fraction of an inch over the S3, and that phone screams. Nice phone though. I think the only way anyone is going to be able to make a rational decision is to go play with one, and I guarantee you I will be at the Verizon store as soon as the S4 lands. My daughter wants a new phone - and she likes my S3 so maybe I have a way to dispose of it
    03-22-2013 09:06 PM
  21. MikeLip's Avatar
    That is pure, distilled, 100% uuuuuuuuuuuugly!
    03-22-2013 09:07 PM
  22. TheOtherBill's Avatar
    I always thought of it as the car Roger Rabbit would drive.
    MikeLip likes this.
    03-22-2013 09:08 PM
  23. geekymcfly's Avatar
    PT Cruiser is worst. :P And go Samsung! lol
    Hey i own a pt cruiser and i love it. Its not ugly as a smart car or a prius.

    All animals are equal but some are more equal than others
    03-22-2013 09:10 PM
  24. jpullins's Avatar
    Why so much hate? People have nothing else to do. If you don't like a product then, don't buy it. It's not like samsung is forcing you to buy their products are they. Buy what you like and get over it simple as that. If you can't get over it than you got bigger problems.

    Sent from my SAMSUNG-SGH-I747 using Android Central Forums
    03-22-2013 09:16 PM
  25. geekymcfly's Avatar
    Why so much hate? People have nothing else to do. If you don't like a product then, don't buy it. It's not like samsung is forcing you to buy their products are they. Buy what you like and get over it simple as that. If you can't get over it than you got bigger problems.

    Sent from my SAMSUNG-SGH-I747 using Android Central Forums
    I think its the whole issue with them coming up with a new device and it looks almost the same as the earlier version. Somewhat of what apple did with the 4/4s. Thats wack. I for one dont think its a bad phone but its not a lamborghini.


    All animals are equal but some are more equal than others
    03-22-2013 09:23 PM
363 ... 1112131415

Similar Threads

  1. Why do people hate touchwiz so much?
    By fadetoblack2104 in forum AT&T Captivate
    Replies: 33
    Last Post: 09-22-2013, 01:36 PM
  2. $39.95 vehicle mount, why so much?
    By KahneFan in forum Samsung Galaxy Note 2
    Replies: 4
    Last Post: 10-26-2012, 08:40 PM
  3. Replies: 13
    Last Post: 11-11-2010, 07:41 AM
  4. why do "voice calls brain so much battery???
    By TurboCam in forum Motorola Droid X
    Replies: 14
    Last Post: 09-24-2010, 05:10 PM
  5. why is there so much memory leak
    By Rickbubello in forum Motorola Droid
    Replies: 27
    Last Post: 03-06-2010, 08:46 AM
LINK TO POST COPIED TO CLIPBOARD