05-03-2017 07:33 PM
4,281 ... 155156157158159 ...
tools
  1. wheresmys2's Avatar
    I'm still trying to wrap my head around why BrightPoint can't get it straight that the box for the VR is larger than the box for the S2? If your only job is to ship the packages, how bad at your job do you have to be to ship out the wrong packages?....over & over & over & over again....
    oks10 likes this.
    06-25-2016 06:32 PM
  2. chrisdaman77's Avatar
    Always amazes me how quiet it gets on the weekends here.

    Somewhere on planet earth!
    Aushoj and devdog91 like this.
    06-26-2016 10:15 AM
  3. tllippert's Avatar
    I submitted for the Gear S2 promotion through Verizon on their website on March 12th. Got the same runaround about the location code and was sent a Gear VR instead. Went through the same nightmare everyone else is going through. No need to write as lengthy novel in that respect, as you all understand the headache it's been. But, there is an easy solution that will spare all of you the trouble and wasted time trying to claim the prize that is rightfully yours, provided you properly jumped through all of the hoops to begin with. Ready for it? File a report with the Better Business Bureau against Samsung, Verizon and PrizeLogic. I did just that on Wednesday, June 8th, and had my watch on my wrist last Monday the 13th. Verizon was actually the company that settled with me. PrizeLogic agreed to send me a watch provided that I send them back the VR. And Samsung? Well they put the blame on PrizeLogic. I think all of you that have gone through the process proprly and have not received your prize should do it this way. Big corporations need to be held accountable, and they really hate negative remarks on their business rating. Good luck to all of you. I'm keeping the VR for all the wasted hours I spent dealing with them. Good on ya Verizon for stepping up!
    Verizon has settled with me also, my VR's should arrive there tomorrow and then they are sending out my watches. I was just wondering if your watches were Bluetooth or 3G. I'm hoping for 3G.
    06-26-2016 08:19 PM
  4. Up Down's Avatar
    I'm still trying to wrap my head around why BrightPoint can't get it straight that the box for the VR is larger than the box for the S2? If your only job is to ship the packages, how bad at your job do you have to be to ship out the wrong packages?....over & over & over & over again....
    Not only are the sizes different so is the shape. Insanity.
    Happy Monday to all.
    wheresmys2 and devdog91 like this.
    06-27-2016 07:18 AM
  5. wheresmys2's Avatar
    It's off to work I go to wait on pins & needles (that I don't have a VR in the box) for Wednesday. I called Fedex since my pkg had been picked up at BrightPoint, but no further updates. The lady confirmed that Fedex (Home Delivery) does NOT deliver on Mondays (she said they were closed on Mondays) and that I was definitely scheduled for a Wed delivery. I'm guessing that also means no new shipment details today for those who are still waiting.
    devdog91 likes this.
    06-27-2016 07:44 AM
  6. devdog91's Avatar
    Ah! I'm thinking it's because of how long this has gone on, but I'm sure that time is moving slower now that it's almost over!
    wheresmys2 likes this.
    06-27-2016 08:02 AM
  7. TammyH66's Avatar
    I had to send back my S2 watch. As I stated before, when I received them the box the watch was in was not sealed and the protective plastic covering looked like it had been put back on. One of the watches (mine) did not work correctly, many problems. So they sent me a shipping label to send it back to brightpoint and now I wait until they send me a new one. I did put in a complaint to BBB against Samsung that they sent me used watches. I hope it does not take another 3 months to get it replaced.
    wheresmys2 likes this.
    06-27-2016 08:12 AM
  8. OS2WhereArtThou's Avatar
    Always amazes me how quiet it gets on the weekends here.

    Somewhere on planet earth!
    I suspect there are two reasons.

    1. A lot of people are finally getting their watches, and have no reason to really be active on the forum anymore.

    2. A lot of people had this forum as part of their workday routine, on the weekends people often are not on their Computers or if they are, their priorities are often different.

    I still have FDM and the Samsung Promotion page saved in my frequently visited sites....I'll have to fix that.

    Glad to see movement for a lot of people, insane that they are *still* messing up orders....
    devdog91 and wheresmys2 like this.
    06-27-2016 09:33 AM
  9. oks10's Avatar
    So, PL just emailed me regarding my BBB complaint and SHOCKER....
    We would like to apologize for the delay. As PrizeLogic is not affiliated with the fulfillment company, nor do we control the inventory they received, there have been some delays in receiving devices. Your receipts showed that your purchase was not at a qualifying online or telesales location, which is why you received the VRs. We have requested the fulfillment vendor to expedite your replacement shipments, and will provide you with the tracking numbers as soon as they are provided to us.
    I'm responding by calling their bullsh*t as, outside of the mass email that was sent (incorrectly according to someone I talked to AT prizelogic), this was the FIRST time anyone has ever mentioned a) my location code being wrong and b) I was supposed to be receiving anything other than Gear S2's... If something screwed up causing me to get the wrong items then fine, tell me that. Mistakes happen, I can accept that. But don't make some bullsh*t excuse that I have documentation via chat transcripts and voicemails that directly refute it like I'm some naive effing moron... If my location code were wrong (which is impossible because I bought directly from vzw.com, as in typed "vzw.com" in my browser to get there) then why would NOBODY I talked to at PL over the course of 3 months say anything about it?? That dang response got me more upset than actually getting the wrong item!...
    06-27-2016 09:53 AM
  10. swiftysnake's Avatar
    I'm still trying to wrap my head around why BrightPoint can't get it straight that the box for the VR is larger than the box for the S2? If your only job is to ship the packages, how bad at your job do you have to be to ship out the wrong packages?....over & over & over & over again....
    your gettimg vrs instead of your watches? they really suck at their job

    Posted via the Android Central App
    06-27-2016 09:53 AM
  11. Aushoj's Avatar
    I'm still trying to wrap my head around why BrightPoint can't get it straight that the box for the VR is larger than the box for the S2? If your only job is to ship the packages, how bad at your job do you have to be to ship out the wrong packages?....over & over & over & over again....
    I imagine the paperwork the warehouse workers at the IN Brightpoint facility probably have a big 24pnt bold "Free Gear VR Promotion" at the top of the page. Only lower down does it say that its not a VR but actually a gear S2.

    just an idea.
    Another Name and wheresmys2 like this.
    06-27-2016 10:01 AM
  12. oks10's Avatar
    So, PL just emailed me regarding my BBB complaint and SHOCKER....


    I'm responding by calling their bullsh*t as, outside of the mass email that was sent (incorrectly according to someone I talked to AT prizelogic), this was the FIRST time anyone has ever mentioned a) my location code being wrong and b) I was supposed to be receiving anything other than Gear S2's... If something screwed up causing me to get the wrong items then fine, tell me that. Mistakes happen, I can accept that. But don't make some bullsh*t excuse that I have documentation via chat transcripts and voicemails that directly refute it like I'm some naive effing moron... If my location code were wrong (which is impossible because I bought directly from vzw.com, as in typed "vzw.com" in my browser to get there) then why would NOBODY I talked to at PL over the course of 3 months say anything about it?? That dang response got me more upset than actually getting the wrong item!...
    I'm sitting on my response a few minutes to cool off before sending it. lol. I need to make sure that the email is still professional yet aggressive when the red I'm seeing starts to fade away some.
    mikeyt99 likes this.
    06-27-2016 10:03 AM
  13. crazytaxi95's Avatar
    Here's what PL had to say when they received my BBB complaint:

    Dear Adam

    We received your BBB complaint in which you stated: “Samsung/prizelogic promised a free gear s2 with the pre order of a galaxy s7. I pre ordered, got approved for the gear s2, and 2+ months later there is still no gear s2. As per the terms and conditions, the product should have been shipped between 6-8 weeks after approval. I keep being told it will ship in due time but I still don't have the promised device. I believe that this is false advertising and this should be dealt with accordingly.”

    We have escalated your shipment with the fulfillment vendor. We do apologize for the delay and as soon as they provide the tracking number to us, we will send it to you.

    Thanks!

    DANA ELLENTUCK|FULFILLMENT PROJECT LEAD |PRIZELOGIC |
    O: 248-663-8633
    wheresmys2 likes this.
    06-27-2016 10:25 AM
  14. oks10's Avatar
    Here's what PL had to say when they received my BBB complaint:

    Dear Adam

    We received your BBB complaint in which you stated: “Samsung/prizelogic promised a free gear s2 with the pre order of a galaxy s7. I pre ordered, got approved for the gear s2, and 2+ months later there is still no gear s2. As per the terms and conditions, the product should have been shipped between 6-8 weeks after approval. I keep being told it will ship in due time but I still don't have the promised device. I believe that this is false advertising and this should be dealt with accordingly.”

    We have escalated your shipment with the fulfillment vendor. We do apologize for the delay and as soon as they provide the tracking number to us, we will send it to you.

    Thanks!

    DANA ELLENTUCK|FULFILLMENT PROJECT LEAD |PRIZELOGIC |
    O: 248-663-8633
    Apparently they weren't happy with my long winded complaint because you got a much nicer response... lol
    mikeyt99 and whholder like this.
    06-27-2016 10:55 AM
  15. oks10's Avatar
    And reply sent, can't take back anything I was going to say now. lol. Hopefully the person is professional enough to understand that my words are not an attack or insult to them but instead to the company they work for. They obviously had no hand in all of this (aside from spewing that location code nonsense at me) and I tried to make that clear. Just like I don't insult the people making my food, I don't want to insult the person that can get me my watch. haha.
    06-27-2016 01:07 PM
  16. wheresmys2's Avatar
    Well, now isn't this interesting....when I called fedex this morning, the system initially told me there were 2 shipments with my same tracking number. 'seemed odd, but I know they sometimes reuse numbers, but the odd thing about this one is....it's a shipment from BrightPoint. Only, it didn't come to me, it went to WA. So, I've been waiting for all this time, & that shipment could have come to me the 1st of April? I'm thinking BrightPoint is as screwed up, or more, than PrizeLogic. For those who received what you were supposed to get & in a timely manner, thank your lucky star!
    Gear VR Promotion Success/Failure Thread:  please post whether you are successful ...-screen-shot-2016-06-27-4.20.39-pm.png
    mikeyt99 likes this.
    06-27-2016 03:28 PM
  17. Another Name's Avatar
    1st of April sike April Fool
    Edit: Was that Gear S2?
    06-27-2016 04:10 PM
  18. pizzahhhhhh's Avatar
    Update:

    (I purchased my S7 Edge in a T-Mo store on 6/21, day after the Gear VR promo for them ended... but was still advertised in-store with expired signage, & avail at tmobile.com & then extended to 6/26 on Sammy's website the same day, or earlier ---- was rejected same day after submitting for "not within retailer timeline)

    I called Samsung on Saturday... wish I realized they are open 24 hours 7 days a week, would've called earlier in the 12am-6am hours (nightshift problems)...

    Anyway, they just needed my name/email/phone number & quickly pulled up my submission & verified the date is indeed valid, as 6/21 occurs before 6/26. They said they'd send it off for verification to the next tier & I'd hear back via phone/email in 24-48 business hours. I chose email. I just realized today is a business day, nothing yet, but obviously I called on Saturday which doesn't help.

    Anyway, I look forward to playing the endgame aka shipping issues with the rest of y'all very soon!
    Aushoj likes this.
    06-27-2016 06:26 PM
  19. chrisdaman77's Avatar
    Well, now isn't this interesting....when I called fedex this morning, the system initially told me there were 2 shipments with my same tracking number. 'seemed odd, but I know they sometimes reuse numbers, but the odd thing about this one is....it's a shipment from BrightPoint. Only, it didn't come to me, it went to WA. So, I've been waiting for all this time, & that shipment could have come to me the 1st of April? I'm thinking BrightPoint is as screwed up, or more, than PrizeLogic. For those who received what you were supposed to get & in a timely manner, thank your lucky star!
    Click image for larger version. 

Name:	Screen Shot 2016-06-27 at 4.20.39 PM.png 
Views:	86 
Size:	150.8 KB 
ID:	230918
    My tracking number is the same way except it went to TN was on the 2nd and was 1.4 lbs.

    Somewhere on planet earth!
    06-27-2016 07:35 PM
  20. chrisdaman77's Avatar
    Well looks like fedex changed delivery date. Left the hub on its way to my center and then date changes. Hopefully just a glitch.

    Somewhere on planet earth!
    wheresmys2 and devdog91 like this.
    06-28-2016 07:08 AM
  21. wheresmys2's Avatar
    Well looks like fedex changed delivery date. Left the hub on its way to my center and then date changes. Hopefully just a glitch.
    Mine changed, as well. I'm more worried about what's inside the box, than which day it arrives. LOL
    Personal note: Our house used to be a rental that often sat empty & apparently UPS used the driveway for turning around like it was their personal thru-road. When we moved in, the driver was ticked (& told me so) that he couldn't use the driveway (since our cars were parked in our driveway!) & it started an issue over him refusing to deliver to our house. It's all good now (new driver), but I was thrilled that it was FEDEX & not UPS delivering this time.
    06-28-2016 07:38 AM
  22. benzz11's Avatar
    So this happened yesterday. Received my S2 (overnighted according to the shipping label) without anything in FDM and my status still says pending. The package came from Plainfield Returns Center in Plainfield, Indiana. Not sure if that's BrightPoint or not, I was a little skeptical on it being used so I had to record myself opening the box. Everything was intact and looks brand new. I was a 3/21 submitter, and I filed three BBB complaints last week which I believe sped up the process.
    devdog91 likes this.
    06-28-2016 08:39 AM
  23. locdawg's Avatar
    I'm also waiting for my s2 gear. I have been approved since march.
    06-28-2016 08:59 AM
  24. mistak5's Avatar
    Still here. My date got pushed back to 6/30. I expect to see some movement today. On Sunday it was picked up and left the origin facility in Zionsville IN.

    I also got a reply from my BBB complaint with prizelogic with the tracking number yesterday. The Samsung website still says pending. I'm curious if Verizon will even bother calling me back as they said they would.

    Good luck to all, especially those who submitted in June and still haven't received their gifts :P
    06-28-2016 09:01 AM
  25. wheresmys2's Avatar
    Guess what just landed on my doorstep? I thought it was odd that it was in CT yesterday morning, but it was going to take 2 days to get 4 hours away. Here's the latest regarding BBB complaints:
    I have not heard from PrizeLogic at all.
    Samsung responded, but I was waiting to reply until I had the watch in hand & functioning.
    Verizon responded last night via voicemail. I called back just now. They were about to send me a watch, but I told her that it was delivered a few minutes ago thanks to the magic of the BBB! Gear VR Promotion Success/Failure Thread:  please post whether you are successful ...-20160628_100847.jpg
    mistak5, oks10, aberobert and 7 others like this.
    06-28-2016 09:24 AM
4,281 ... 155156157158159 ...

Similar Threads

  1. Gear S2 Classic-4G, anyone waiting for Delivery?
    By Chuck Young in forum Samsung Gear S2
    Replies: 4
    Last Post: 06-06-2016, 12:52 PM
  2. Replies: 1
    Last Post: 03-08-2016, 08:09 PM
  3. Replies: 3
    Last Post: 03-08-2016, 03:54 AM
  4. Can you connect a Xioami or a Huawei to a Sony srx11?
    By AC Question in forum Xiaomi Android Phones
    Replies: 0
    Last Post: 03-07-2016, 10:59 AM
LINK TO POST COPIED TO CLIPBOARD