05-13-2016 09:49 PM
33 12
tools
  1. Lurch81#AC's Avatar
    Anyone know where or have the nextel ringtone that gibbs and the others use on NCIS? would really like to have it but i have failed to find it on my own
    07-28-2010 10:57 PM
  2. Lurch81#AC's Avatar
    i think it is just a standard nextel ringtone shouldn't be that hard to find but i am having no luck >_<
    07-29-2010 11:48 AM
  3. Lurch81#AC's Avatar
    >_< guess i'm just out of luck on this one 120 views and nothing?
    07-31-2010 07:35 PM
  4. Cory Streater's Avatar
    Are you talking about this one.
    07-31-2010 07:42 PM
  5. Lurch81#AC's Avatar
    no thats the theme song, i'm looking for the actual ringtone that they use in the show on there nextel's lol thanks though
    07-31-2010 07:45 PM
  6. Cory Streater's Avatar
    Oh okay, sorry. I had no idea what you were talking about so I started Googling it to try and find it haha.. I see you've been asking for it all over the place
    07-31-2010 07:54 PM
  7. Lurch81#AC's Avatar
    yeah i been googling, asking around no one knows what i'm looking for lol its like a standard nextel ring i think that they use on their phones in the show
    07-31-2010 08:04 PM
  8. Cory Streater's Avatar
    I googled "stock nextel ringtone download" and a bunch of stuff turned up, but I assume you did that already. Good luck.
    07-31-2010 08:22 PM
  9. Lurch81#AC's Avatar


    at 2:30 and 3:11 it shows the one i'm looking for don't know why but i want it lol
    07-31-2010 09:41 PM
  10. Cory Streater's Avatar
    Lol, they might have dubbed that in. It may not even be a ringtone. That said, it sounds like a pretty basic sound that should be fairly easy to find.
    07-31-2010 09:45 PM
  11. Lurch81#AC's Avatar
    yeah sounds basic, oh well
    08-01-2010 11:30 AM
  12. Duvi's Avatar
    damn... i used to watch this show religiously. only show aside from
    sports i would watch all day. i downloaded all epis from season 1-6
    and haven't watched it yet.
    08-01-2010 12:06 PM
  13. Duvi's Avatar
    Oh and I don't think that's an "NCIS" ringtone. I remember something
    similar when I had my nextel.
    08-01-2010 12:07 PM
  14. tony bag o donuts's Avatar
    Usually though those TV show ringtones are made for TV...aka the Tony Soprano ringtone blitz a few years back
    08-01-2010 07:28 PM
  15. Lurch81#AC's Avatar
    yeah i never seen it before a few weeks ago and they been having marathons on usa and i got into it can't wait for the new season i think i read somewhere it starts in september
    08-01-2010 11:04 PM
  16. sniffs's Avatar
    That is the ringtone from a very old Nokia. I used to have that ringtone on my old Nokia before Airtouch Cellular was gobbled up by Verizon.

    Let me see if I can find it..
    08-02-2010 01:05 PM
  17. VDub2174's Avatar


    at 2:30 and 3:11 it shows the one i'm looking for don't know why but i want it lol
    I might be able to make it with this video clip when I get home. Can't see vids at work so I don't wanna make any promises
    08-02-2010 01:09 PM
  18. Painkiller#CB's Avatar
    I have your NCIS ringtone. I hope this is it.
    karyney likes this.
    08-02-2010 06:04 PM
  19. Vegasden's Avatar
    Closest I could find....don't watch the show...just listened to the YouTube video.
    08-02-2010 07:38 PM
  20. Lurch81#AC's Avatar
    I have your NCIS ringtone. I hope this is it.
    thanks a ton thats it!!
    08-02-2010 11:11 PM
  21. sniffs's Avatar
    Isn't this also the same ringtone that Neo has on his phone when Morpheus calls? :P
    08-03-2010 11:39 AM
  22. Lactose The Intolerant's Avatar
    CTU ringtone from '24' > NCIS ringtone... just sayin'
    08-04-2010 04:09 PM
  23. Lurch81#AC's Avatar
    What's ctu ringtone? Never watched 24 :0
    08-05-2010 12:33 AM
  24. ollyhal's Avatar
    the ringtone they use for their office phones
    06-12-2011 06:05 PM
  25. kalex's Avatar
    CTU ringtone from '24' > NCIS ringtone... just sayin'
    Totally agree
    06-12-2011 06:37 PM
33 12
LINK TO POST COPIED TO CLIPBOARD