SGS 7 Edge
Jeg havde det samme problem, jeg prøvede det med at disable nogle af skærm overlejrings tilladelserne en efter en men det opgav jeg da intet skete efter jeg prøvede de første 100 app's jeg havde liggende, derefter opgav jeg og disabled ALT derinde og det hjalp, nu har jeg ikke problemet mere, heller ikke i alle de andre app's jeg før havde problemer med, dog skulle jeg give tilladelser til stort set alt på ny, hvergang jeg starter en App op der ikke har været startet efter jeg disabled alt. Men udover det så kører det hele bare nu, om jeg så får andre former for problemer med at alt skærm overlejring er slået fra ved jeg ikke, men efter at have testet en del på forskellige ting og situationer ser det ikke ud til det.
Virket bare for nemt, men what the heck, Nu ingen problemer sådan umiddelbart.
Der jeg disabled alt, var i den menu man får frem når man fx prøver at give en App en tilladelse, og det så ikke kan lade sig gøre fordi, som der står, man skal slå skærm overlejring til for den pgl App, for at tilladelsen kan gives. Tryk da på, gå til menu eller hvad der nu står, så du kommer ind i skærm overlejrings menuen. Menuen kan vel også søges frem, ved en søgning i telefonens indstillinger vil jeg tro.